کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز پنج‌شنبه خراسان رضوی تحت تاثیر سامانه بارشی جدیدی قرار خواهد گرفت.

ورود سامانه بارشی جدید به خراسان رضوی/پیش بینی وزش باد شدید

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور اظهار کرد: وزش باد در این استان از امشب، سه شنبه شدت می‌گیرد که این پدیده در مناطق جنوبی با احتمال خیزش گرد و خاک خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: با شدت گرفتن این پدیده، وقوع گرد و خاک همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: پدیده وزش باد و هوای نسبتا گرم تا اواخر هفته جاری در خراسان رضوی ماندگار خواهد بود و از روز پنج‌شنبه استان تحت تاثیر سامانه بارشی جدیدی قرار خواهد گرفت.

رضایی‌پور بیان کرد: از ساعات پایانی روز پنج‌شنبه هفته جاری، با شدت گرفتن وزش باد در مناطق جنوبی خراسان رضوی، بارش های پراکنده در این مناطق آغاز خواهد شد که در موعد مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با یک و داورزن با ۲۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۶ تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

وی ا بیان اینکه کلانشهر مشهد در ۲ روز آینده پدیده جوی خاصی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: دمای کنونی مشهد ۱۸ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۰ تا ۲۴ درجه در نوسان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.