به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و در پرتو انوار دهه کرامت، عطر حضور خادمان حرم ثامن الحجج(ع) در صحن جوادالائمه(ع) عطرآگین شد و زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) را غرق در شور و شعف کرد.

خادمان امام رضا(ع) در قم، عطر رضوی را نثار زائران کریمه اهل بیت(س) کردند

کاروان نورانی خادمان امام رضا(ع) که پرچم عشق و ارادت به ساحت مقدس آن امام همام را بر دوش داشتند، به مدت چهار روز، از 19 تا 22 اردیبهشت ماه، در صحن ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور یافتند و با آغوش گرم و صمیمی خود، پذیرای زائران و مجاوران آن حضرت شدند.

این گروه ۴۰ نفره از خدام حرم امام رضا(ع)، روزانه با ۳هزار وعده صبحانه، نهار و شام و میان وعده، از زائران کریمه اهل بیت(س) پذیرایی می‌کردند و با خلق صحنه‌های بدیع از عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت، قلوب عاشقان و دلدادگان را به عطر بهشت ناب محمدی(ص) معطر می‌ساختند.

حضور خادمان امام رضا(ع) در قم، فضا را به عطر و بوی رضوی آغشته کرده و شور و شعف وصف‌ناپذیری را در میان زائران برانگیخته است. 

این موکب خدمت رسان که از دل صحن و سرای امام رضا(ع) به قم هجرت کرده بود، پس از اتمام ماموریت خود در شهر مقدس قم، عازم شیراز خواهد شد و از 25 تا 27 اردیبهشت ماه، در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) میزبان زائران و ارادتمندان آن حضرت خواهد بود. 

همزمان با این حضور، در گذرگاه واعظ طبسی مشهد نیز موکب دیگری از خادمین امام رضا(ع) برپا خواهد شد و پذیرای زائران و مجاوران آن حضرت خواهد بود.

بی شک، این حضور پربرکت، تبلور عشق و ارادت خادمین حرم امام رضا(ع) به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و تجلی همدلی و پیوند عمیق این دو بارگاه ملکوتی است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.