که در بازی با هوادار یکی از بهترین‌های تیمش بود و با رهبری خود به خوبی توانست تیمش را در خط حمله هدایت کند، قهرمانی را برای تیمش هرگز دور از دسترس نمی‌داند.

تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم / راه خودمان را می‌رویم و هیچ توجهی به نتایج دیگر تیم‌ها نداریم

به گزارش قدس آنلاین، کاپیتان این روزهای سرخ ها، نخستین ۲۰۰تایی پرسپولیس در تاریخ بازی‌های لیگ برتر شد. امید بیشترین پیروزی را هم با پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر تجربه ‌کرده است. ۱۱۳ برد در ۲۰۰ مسابقه او را در کنار وحید امیری قرار داده است. وی که در ۱۴ شهرآورد با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال به میدان رفته تاکنون به این تیم نباخته است و در دربی ۱۰۳ توانست از رکورد عابدزاده هم بگذرد و عنوان دربی‌بازترین ‌بازیکن جدال سرخابی‌ها را به خود اختصاص دهد!

عالیشاه روز شنبه از سیدجلال حسینی که ۱۱۲ طعم شیرین پیروزی با پیراهن‌ پرسپولیس را مزه کرده بود، رد شد!امید که در بازی با هوادار یکی از بهترین‌های تیمش بود و با رهبری خود به خوبی توانست تیمش را در خط حمله هدایت کند، قهرمانی را برای تیمش هرگز دور از دسترس نمی‌داند. او می‌گوید:« بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و سه هفته سخت دیگر پیش رو داریم. باید از تک، تک بازیکنان تشکر کنم که در این روزهای سخت دست به دست هم داده‌اند تا تیم بهترین نتایج را کسب کند. امیدوارم این همه تلاش درنهایت منجر به قهرمانی ما شود».

عالیشاه درباره نتایج استقلال نیزگفت:«راه خودمان را می‌رویم و هیچ توجهی به نتایج دیگر تیم‌ها نداریم. باید با قدرت در سه بازی آینده حاضر شویم. به دنبال قهرمانی هستیم و تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید فقط به فکر پیروزی باشد. در بازی هفته قبل مقابل سپاهان هرچه زدیم به در بسته خورد. در آن بازی شانس با ما یار نبود، اما هنوز فرصت‌های زیادی برای ما باقی مانده است. ۹ امتیاز پیش رو داریم و باید همه امتیازات را بدست آوریم».

کاپیتان پرسپولیس درادامه صحبت‌هایش از تماشاگران پرسپولیس که با همه قوا این تیم را حمایت کرده‌اند، قدردانی کرد:« باید از تک، تک هواداران تشکر کنم. آن‌ها در روزهای سخت پشت سر ما بودند و همیشه ما را حمایت کرده‌اند. هواداران بسیار خوبی داریم که نمونه‌اش در دنیا کم نظیر است. بازیکنان پرسپولیس قدر این هواداران را می‌دانند وامیدواریم روز آخر جام قهرمانی را به آن‌ها هدیه بدهیم و بار دیگر قهرمان لیگ برتر شویم. نه اینکه پرسپولیسی باشم بخواهم چنین حرفی بزنم، اما تیم ما واقعاً شایسته قهرمانی است و از هر نظر این قهرمانی برای پرسپولیس برازنده است».

گفتنی است گلسازترین بازیکن پرسپولیس در لیگ برتر طی این مدت طولانی شاگردی علی دایی، حمید درخشان، برانکو، کالدرون، یحیی گل‌محمدی و حالا هم اوسمار را کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.