حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در دویست و بیست و هشتمین روز از جنگ ادامه دارد و ساکنان این منطقه از هوا، زمین و دریا زیر آتش اشغالگران قرار گرفته اند.

رژیم صهیونیستی از هوا، زمین و دریا نوار غزه را زیر آتش گرفت

به گزارش قدس آنلاین، در دویست و بیست و هشتمین روز از جنگ، رژیم صهیونیستی به شدت در حال بمباران مناطق مختلف نوار غزه است که بر اثر آن، ده‌ها نفر در اردوگاه «البریج» و مناطق جبالیا، بیت لاهیا و رفح به شهادت رسیده اند.

در همین حال، منابع فلسطینی از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به شمال اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه و قایق های جنگی رژیم صهیونیستی به سواحل خان یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

این منابع به زخمی شدن شمار زیادی از غیرنظامیان و انتقال آنها به بیمارستان اروپایی به دنبال بمباران منزلی در «عبسان الکبیره» در شرق خان یونس اشاره کردند.

همچنین منابع فلسطینی اعلام کردند که اشغالگران منزلی را در «عبسان الکبیره» در شرق خان یونس بمباران کردند که بر اثر آن، شماری شهید و برخی نیز زخمی و مفقود شدند.

خبرنگار الجزیره نیز از شهادت سه فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر بر اثر بمباران منزلی در «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه خبر داد.

این در حالی است که منابع خبری از شهادت دختربچه ای در بیمارستان شهید «کمال عدوان» در شمال نوار غزه به سبب از کارافتادن دستگاه اکسیژن و تداوم محاصره این بیمارستان خبر دادند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی به ویرانی گسترده ای اشاره کردند که اشغالگران در منطقه «الزیتون» در شرق شهر غزه به بار آورده اند.

این منابع اعلام کردند که توپخانه اشغالگران مناطق شرقی الزیتون را زیر آتش گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.