تبلیغات
-
پرسش محمدرضا فروتن از یک قانون 36 ساله
چرا یک بازیگر و ورزشکار نمیتواند کالای ایرانی تبلیغ کند؟
محمدرضا فروتن درباره ممنوعیت استفاده از هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغات اظهار کرد: اینکه چرا بعضیها از اتفاقات خوب خوشحال نمیشوند و چه چیزی آنها را اذیت میکند و چه ترسی از این اتفاق دارند، یک سوال است.
-
انتقاد از ممنوعیت استفاده از چهرهها در تبلیغات
تفاوت تبلیغات جومونگ با بهرام رادان چه بود؟
بهرام رادان نسبت به ممنوعیت استفاده از چهرهها در تبلیغات و همچنین بهکارگیری کلمهی «شخصیت فرهنگی» برای هنرمندان، انتقاد کرد.
-
دبیر شورای فرهنگ عمومی:
استفاده از شبکه های اجتماعی یک موضوع نسبی است
دبیر شورای فرهنگ عمومی، استفاده از شبکه های اجتماعی را یک امر نسبی دانست و گفت: اگر بهره برداری از این شبکه ها برای افرادی مانند افتادن در لجنزار باشد گناه محسوب می شود؛ ولی برخی با استفاده از آن سبب هدایت و تاثیرگذاری بر دیگران می شوند.
-
فعالیتهای رسانه ای بهاییت در گفت و گو با علیرضا روزبهانی؛
رسانه های بیگانه و حمایت های پیاپی از بهاییت
گروه فرهنگی : سیدحسین امامی - تبلیغات در بهاییت از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است به گونه ای که اگر تبلیغ را از این تشکیلات جدا کنیم رگ حیات بهاییت خشکیده می شود.
-
گزارش خبری قدس انلاین
بازار بی درو پیکر تبلیغات و اختلاف نظر نمایندگان مجلس/ تبلیغاتی که جان مردم را تهدید میکندو پولی که به جیب سودجویان میرود
پایگاه خبری تحلیلی قدس انلاین – سعید کوشافر: صدا وسیما یا همان چیزی که عموم مردم به ان تلویزیون میگویند برنامه های مختلفی برای بهبود وضعیت بهداشتی تدارک دیده است ، حتی در میان شبکه های پرتعداد آن میتوان شبکه ای مختص سلامت یافت که به صورت شبانه روزی تلاش میکندتا سطح بهداشتی زندگی مردم کشورمان را ارتقا دهد.