بشرویه- امام جمعه بشرویه گفت:آتش نشانان عزیز با جان و دل در هر موقعیت زمانی و مکانی اقدام به مهار آتش می کنند و در بسیاری از موارد جان خود را به نیز به خطر می اندازند و اگر روحیه ایثار در آتش نشانان نبود، فاجعه پلاسکو بسیار عمیق تر بود.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه؛ حجت الاسلام محمد شمس الدین صبح شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو و تقدیر از فعالیت های آتش نشانان بشرویه با گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان گفت: آتش نشانان از جان خود می گذرند تا جان و مال دیگران را حفظ کنند که این عمل مصداق ایثار و فداکاری این عزیزان و با هدف رضایت خداوند است.

وی با اشاره به اینکه باید قدردانی از تلاش‌های پرسنل آتش نشانی بیش از پیش باشد گفت: بی شک خدمت در آتش نشانی صرفا یک شغل و حرفه نیست بلکه سعادتی بزرگ برای عاشقان کمک رسانی به مردم است.

امام جمعه بشرویه افزود: بخشی قابل توجهی از آسایش ، اطمینان خاطر و آرامش شهروندان مدیون آمادگی و ایثار آتش نشان هاست.

شمس الدین ، حضور به موقع و آمادگی نیروهای جان برکف آتش نشانی در حادثه پلاسکو را یکی از مهمترین عوامل کاهش تلفات جانی دانست و گفت: این آمادگی و حضور بموقع باعث کاهش آسیب های ناشی از  این حادثه تلخ گردید ولی شهادت جمعی از اتش نشانان غم بزرگی بود که فراموش نمیشود.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان  عزیز  با جان و دل در هر موقعیت زمانی و مکانی اقدام به مهار آتش می نمایند و در بسیاری از موارد جان خود را به نیز به خطر می اندازند و اگر روحیه ایثار در آتش نشانان نبود، فاجعه پلاسکو بسیار عمیق تر بود.

امام جمعه بشرویه با تقدیر از آتش نشانان بشرویه، سلامتی و موفقیت را برایشان آرزو کرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.