۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
کد خبر: 237324

برنامه ورزش و مردم همچنان منتقدان سنتی خود را دارد و قدیمی ترین برنامه ورزشی تلویزیون همچنان با همه مشکلات بزرگش به کار خود ادامه می دهد.

در برنامه ورزش و مردم چه می گذرد؟!

برنامه ورزش و مردم همچنان منتقدان سنتی خود را دارد و قدیمی ترین برنامه ورزشی تلویزیون همچنان با همه مشکلات بزرگش به کار خود ادامه می دهد.

این مجری قدیمی که همیشه برای توضیحات اضافه و تمجیدهای بی دلیلش از مهمانان برنامه زیر سئوال است جمعه این هفته با دعوت از معاون مالی وزارت ورزش و تعریف های بی پایانش از او شوکی بزرگ را به بینندگانش وارد کرده بود ، برای دومین هفته متوالی بخشی از اجرای برنامه اش را به امیر اقبال پسرش سپرد.

شفیع که عادت دارد در برابر انتقادها بی تفاوت باشد بعد از اینکه چند هفته قبل و بعد از درگذشت یکی از مجریان برنامه اش ، اجرای ورزش و مردم را به پسرش سپرده بود ، حالا دیگر پسرش را به عنوان یکی از مجریان اصلی برنامه انتخاب کرده است. او همیشه درباره پسرش می گوید:« چه ایرادی دارد ، ماشالله خوش تیپ و قد بلند است ، کامپیوتر هم که بلد است. روزی کلی از وقتش را در اینترنت می گذراند و همه چیز را می خواند. چه ایرادی دارد؟ آینده برای این هاست!»

او البته تز دیگری هم دارد. می گوید حالا که پسرش در شبکه ورزش مدتی کار کرده ، می تواند به ورزش و مردم هم بیاید . شفیع پیشتر با تماشاگران امروز مصاحبه کرده و گفته بود: اگر من پسرم را به تلویزیون آوردم ، پدر مزدک میرزایی هم کارگردان بود و او هم همین طور وارد تلویزیون شده است!»

این حرفی است که امیر اقبال هم درباره حضورش در این برنامه تلویزیونی می زند و می گوید چه ایرادی دارد که روی آنتن برنامه ای برود که پدرش تهیه کننده و مجری آن است. بخصوص که امیر اقبال به شدت در اجراهایش سعی دارد پدرش را تقلید کند جنس طعنه هایی که می زند. ریتم گفتاری و ... همه نشان از یک اتفاق دارد . اینکه برنامه با اجرای او در 35 سال دوم حیاتش هم می تواند با همین روند پیش رود تا شاید شفیع دیگری بیاید و برنامه را در دست بگیرد.

اینکه مثلا روی آنتن زنده برنامه برای خداحافظی مهرداد اولادی ، مجری بگوید او که در جام جهانی خوش درخشیده بود و حیف بود که خداحافظی کند . اینکه یعنی اولادی با پولادی اشتباه گرفته شود هم در برنامه شفیع خیلی اتفاق مهمی نیست . به دل نگیرید!

برچسب‌ها

پخش زنده