هنرمند فیلم ساز مازندرانی با تاکید بر توجه ویژه به هنر بومی، گفت: هنرمندان موفق سینمای ایران در جشنواره وارش معرفی می شوند.

هنرمندان موفق سینمای ایران در جشنواره وارش معرفی می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم و طبق اعلام روابط عمومی هشتمین  جشنواره  بین المللی فیلم وارش، افسانه منادی اظهار کرد: جشنواره های متفاوت هر کدام تعاریف مختلفی دارند که باید جداگانه به آن ها پرداخت؛ جشنواره فیلم کوتاه وارش با توجه به هفت دوره برگزاری آن، با توجه به این که استقبال خیلی خوبی از دوره نخست این جشنواره هم توسط هنرمندان و هم خانواده ها انجام گرفت؛ به نظرم ثابت کرد وجود چنین جشنواره هایی برای استانی مثل مازندران لازم است.

وی افزود: این رویداد باعث می شود هنرمندان با استعداد کشف شوند و آینده خوبی در سینمای ایران داشته باشند، اما به نظر می رسد پس از دوره های اولیه، در ادامه قدم های محکمی برداشته نشد و اتفاق ها به درستی مدیریت نشد و گاهی باعث شد که همکاری و تعامل دو طرفه بین مسئولان و هنرمندان که لازمه پیشرفت و تعالی چنین جشنواره هایی است برقرار نشود که این مسئله به روند رو به رشد وارش آسیب وارد کرد.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کوتاه وارش گفت: امیدواریم که تعامل لازم شکل بگیرد و دوباره شاهد برگزاری جشنواره خوبی باشیم که دو هدف اصلی اش؛ کشف استعداد ها و ایجاد فضای فرهنگی و هنری جذاب و سالم برای مردم و خانواده ها است.

افسانه منادی، یکی از بانوان کارگردان در کشورمان، در خانواده‌ای اهل هنر متولد شد و فعالیت هنری خود را در سنین کودکی، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. او تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته مطالعات سینمایی ادامه داد و در زمینه نویسندگی و کارگردانی در عرصه هنری به فعالیت پرداخت.

فیلم‌ نامه پایان راه، ایستگاه بهشت و رمان کابوی نیمه‌شب از جمله نگارش‌های منادی است. او همچنین کارگردانی فیلم پایان راه و تله‌فیلم‌ هایی چون انتخاب، اولین باران پاییزی و تازه‌وارد پردردسر را در کارنامه هنری خود دارد.

 

پخش زنده