رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: گلایه مردم این است که چرا دولت در پروژه مسکن مهر مطالبه بیشتری دارد، تاخیر در اتمام این پروژه هزینه‌های دولت و مردم را افزایش می دهد.

افزایش هزینه‌های دولت و مردم بدلیل تاخیر در اتمام پروژه‌های مسکن مهر

سید مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در مجمع سالیانه بانک مرکزی مبنی بر تورم ناشی از اجرای پروژه مسکن مهر گفت: مسکن مهر آشی است که دولت پیشین پخته و دولت هم موظف است که زحمت باقی مانده آن را تقبل کند.

وی افزود: هر قدر اتمام این پروژه به تاخیر بیفتد تعهد بیشتری برای دولت و مردم ایجاد خواهد شد. از این رو درخواست ما از آقای روحانی این است که همانطور که وعده های قبلی خود را عملی کرد هر چه زودتر این وعده انتخاباتی خود را نسبت به مطالبه کنندگان مسکن مهر نیز عملی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه تاخیر در انجام این مطالبه مردم هزینه‌های فراوانی را برای دولت و مردم به دنبال داشته است ادامه داد: فرض ما براین است که آمارهای ارائه شده از دولت قبلی و دولت فعلی هر دو درست است زیرا هر دو آمار از مراجع ذی صلاح اعلام شده و مبنای تصمیمات قرار گرفته است، اما واقعیت نشان می دهد که تاخیر در انجام این تعهدات گلایه مردم را افزایش خواهد داد.

هاشمی گفت: گلایه مردم از آن است که چرا دولت علی رغم تعهد خود مطالبه بیشتری دارد، البته هزینه‌های اتمام این پروژه بیش از مطالبه ای است که دولت از مردم مطرح کرده است و باید دولت این هزینه مازاد را تقبل کند اما هر قدر در اتمام آن تاخیر صورت گیرد هزینه‌های بیشتری به دولت تحمیل خواهد شد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: طرح مشکلات گذشته عایدی نخواهد داشت پس دولت هر چه سریعتر وعده انتخاباتی خود را محقق کند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده