کارشناس فوتبال گفت: اگر یک مربی ایرانی مقابل عمان به تساوی می‌رسید چه بلایی سر آن می‌آوردند؟

مناجاتی: اگر مربی ایرانی مقابل عمان مساوی می‌کرد چه بلایی سرش می‌آوردند؟!

به گزارش قدس آنلاین،‌مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با فارس در خصوص تساوی یک بر یک تیم ملی ایران مقابل عمان اظهار داشت: من نمی‌دانم تیم ملی چه نتایج درخشانی با کی‌روش کسب کرده است که برخی‌ها همواره افراد دیگر را هم گمراه می‌کنند. عمان یک جزیره کوچک هم به حساب نمی‌آید، آن وقت ما مقابل این تیم مساوی می‌کنیم، مگر در گذشته چه نتایجی کسب می‌کردیم که حالا با مربی 20 میلیاردی مساوی کردیم.

وی ادامه داد: در گذشته که شبکه‌های تلویزیونی کم بود، فکر می‌کردم فاصله مربیان خارجی بسیار بالاست، اما هم‌اکنون که  کلاس‌های گوناگون برگزار می‌شود سطح مربیان داخلی چه تفاوتی با مربیان خارجی دارد؟ چه اشکالی دارد به مربیان داخلی خود که کلاس های بین‌المللی را هم گذرانده اند بها بدهیم؟

سرمربی سابق تیم ملی تأکید کرد: اگر یک مربی ایرانی مقابل عمان مساوی می‌کرد، چه بلایی سرش می‌آوردند؟! زمانی که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بود من به عنوان سرپرست در کنار تیم ملی بودم و پس از باخت مقابل کره جنوبی چه حملاتی که علیه تیم ملی صورت نگرفت، حالا باخت به عراق و تساوی به عمان کمتر از آن است؟!

مناجاتی یادآور شد: چرا زمان حشمت مهاجرانی را به یاد نمی‌آوریم؟ حتماً باید وینگادا را بیاوریم که به نپالی که یک میلیون جمعیت هم ندارد ببازد. بعد خاکپور که یک بازی نتیجه نمی‌گیرد تمام انتقادات علیه او صورت می‌گیرد. واقعاً ما را ساخته‌اند که اجنبی‌پرست باشیم. اگر اینگونه است، بگویند مربیان بزرگ در این مملکت چه کار انجام بدهند؟ این اقدامات یعنی واقعاً مردن مربیان داخلی.

برچسب‌ها

پخش زنده