قدس آنلاین: چهارمین نمایشگاه تخصصی بانکداری، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری از ۱۷ تا ۲۰ دی با حضور ۶۰ مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، گیلان، زنجان، اردبیل و خوزستان در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان و در ۳۵۰۰ مترمربع برگزار خواهد شد.

برگزاری چهارمین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، بانک کشاورزی، اداره کل اقتصاد و دارایی اصفهان و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اصفهان، توکا فولاد، بانک قرض الحسنه مهر ایرانیان، اداره کل فرودگاه های استان اصفهان، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری اصفهان و صندوق ضمانت صادرات ایران از مشارکت کنندگان شاخص چهارمین دوره نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری هستند. 

همچنین در کنار شرکت‌کنندگان داخلی، شرکت سرمایه‌گذار اماراتی در حوزه ساختمان‌سازی و مجتمع‌های تجاری نیز حضور دارد که از لحاظ بعد بین‌المللی نمایشگاه حائز اهمیت است.

قرار گرفتن موضوع فرصت های سرمایه گذاری در عنوان امسال این نمایشگاه و نیز تلاش برای جذب مشارکت کنندگان به صورت تخصصی تر، تفاوت چهارمین دوره نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری از دوره های گذشته خود است. همچنین با توجه به شرایط جدید اقتصادی بعد از دوران تحریم، برپایی این نمایشگاه در نظر بخش خصوصی از اهمیت زیادی برخوردار است. 

این نمایشگاه روز 17 دی ماه با برگزاری مراسم روبان چینی با حضور مسوولان آغاز به کار می کند و در ساعات بازدید 15 تا 21 میزبان علاقه مندان خواهد بود.

اولین نمایشگاه تخصصی سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات نوین آشپزخانه

همچنین اولین نمایشگاه تخصصی سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه (Sanitex2016) همزمان با این نمایشگاه و از 17 تا 20 دی در ساعات برگزاری 15 تا 21 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان میزبان علاقه مندان است.

این نمایشگاه در اولین سال برگزاری خود در قالب 35 غرفه از استان های تهران، اصفهان، یزد، کرمان و خراسان رضوی در متراژ مفید سه هزار و 700 مترمربع در دو سالن نقش جهان و نصف جهان برگزار می شود. 

بازدیدکنندگان می توانند محصولاتی مانند انواع کاشی و سرامیک های تزیینی، سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات نوین آشپزخانه را از غرفه برندهای مطرح همچون شیرآلات البرز، دیاکو، ابرش، بلندا، آداک، صنعان، لاریس، طهورا و رهانه و نیز کاشی برلیان رفسنجان، درین سرام، فخار، ساناز، الماس کویر، ایفا سرام، صدراسرام، رباط، ارگ، کورش و نگین سرام بازدید کنند.

در اولین نمایشگاه سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات نوین آشپزخانه نشریه های سرامیک و ساختمان و الماس نیز حضور خواهند داشت. همچنین بازدید هیأت های خارجی، برگزاری نشست هم اندیشی اعضای انجمن انبوه سازان در روز 19 دی و معرفی اولین شیر آب بدون رسوب در ایران از برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.  

گفتنی است نایب رییس اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق و رییس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق نیز از این نمایشگاه بازدید به عمل می آورند.

برچسب‌ها

پخش زنده