سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این کمیسیون برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس خبر داد.

وزیر ارتباطات به سوالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی مجلس پاسخ داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، سیدعلی طاهری با تشریح جلسه روز دوشنبه کمیسیون فرهنگی گفت: اولین دستور کار کمیسیون طرح سوال نصرالله پژمان فر نماینده مشهد به نمایندگی از چند نفر از نمایندگان از محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود که مدیران عامل شرکت های همراه اول، ایرانسل و رایتل نیز برای ارائه پاره ای از توضیحات مربوطه حضور داشتند.
وی ادامه داد: سوال نماینده مشهد درباره توضیح علت ارسال پیامک های تبلیغاتی بود که بدون مدیریت از سوی اپراتورها برای مشترکین فرستاده می شود و سامانه ای جهت انتخاب برای ارسال این پیامک ها تعبیه نشده است.
نماینده مردم گرگان در مجلس افزود: در حال حاضر شیوه کار به این گونه است که اگر مشترکی مایل به دریافت پیامک تبلیغاتی نباشد، پیامکی به اپراتور ارسال می کند و از این طریق کل پیامک های تبلیغاتی برای وی حذف می شود.
وی تصریح کرد: این در حالی است که مشترکین نیاز دارند روند ارسال برخی پیامک های تبلیغاتی که برای مثال از سوی اداره آنها ارسال می شود و یا پیامک های خبری و غیره ادامه یابد و درنهایت نماینده مشهد با توضیحات وزیر ارتباطات قانع نشد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان به دستور کار آخر این کمیسیون اشاره و خاطرنشان کرد: حجت الاسلام عرب، دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی کشور نیز برای ارائه گزارش عملکرد این شورا در جلسه حضور یافت که پس از آن کمیسیون تصمیم گرفت به علت وجود محدودیت های بودجه ای این شورا، تلاش کند تا حد امکان در جریان بررسی بودجه 95 از آن حمایت کند.

برچسب‌ها

پخش زنده