قدس انلاین_مصطفی لعل شاطری: همایش بین المللی شرق شناسی، تاریخ و ادبیات پارسی (International Conference Oriental Studies, Persian Literature and History) در تارخ ۲۶ ماه می ۲۰۱۶ میلادی برابر با ۶خرداد ۱۳۹۵ با همکاری مشترک دانشگاه دولتی ایروان ارمنستان، دانشگاه دولتی خجند تاجیکستان، دانشگاه دولتی ایلیا گرجستان، موسسه P.S.R Kulturella Forening سوئد، موسسه سفیران فرهنگی مبین و با حمایت علمی رئیس دپارتمان مطالعات ایرانشناسی دانشگاه هامبورگ در محل دانشگاه ایروان در کشور ارمنستان برگزار خواهد شد.

همایش بین المللی شرق شناسی، تاریخ و ادبیات پارسی

به گزارش قدس انلاین، ریاست این همایش  به طور مشترک بر عهده دکتر اصغر دادبه از چهره های ماندگار ادبیات عرفانی و فلسفه اسلامی و از برجسته ترین اساتید ایرانی و پروفسور وارتان وسکانیان، رئیس کرسی ایرانشناسی دانشگاه ایروان ارمنستان و از کارشناسان و پژوهشگران برجسته مسائل ایران است. دبیر علمی همایش نیز دکتر نورعلی نورزاد رئیس کرسی ادبیات فارسی دانشگاه دولتی خجند و عالم برجسته سال 2015 تاجیکستان و از اساتید برجسته حوزه ادبیات فارسی در آسیای میانه می باشد.

این همایش دارای دبیرخانه مرکزی در ایران، دبیرخانه آسیای میانه در تاجیکستان، دبیرخانه قفقاز در ایروان و دبیرخانه اروپا در سوئد است تا امکان مشارکت بیشتر و ساده تر را برای دانش پژوهان علاقه مند در سراسر جهان فراهم آورد. بر این اساس پژوهشگران می توانند به یکی از دو روش ارائه به صورت حضوری و ارائه به شکل آنلاین در این همایش شرکت داشت باشند تا افرادی که مقالاتشان پذیرفته می شود بتوانند مطابق شرایط خود درباره نحوه حضور تصمیم گیری نمایند.

همچنین صدور گواهی نامه معتبر بین المللی پذیرش مقاله، حضور و سخنرانی در همایش، امکان انتشار و نمایه سازی مقالات در ژورنال ها و وب سایت های معتبر داخلی و خارجی، دریافت بسته علمی، پذیرایی میان جلسه و یک وعده نهار و نیز  بازدید از شهر تاریخی ایروان از دیگر قابلیت های شرکت در این همایش خواهد بود.  این همايش علاوه بر فراخوان مقالات، دارای سخنران هاي برجسته داخلي و خارجي، کمیته علمی معتبر و ساختار سازمانی بین المللی است.

پخش زنده