شبکه منطقه‌ای لبنانی سخنان رهبر ایران درباره مجلس آینده و ضرورت داشتن شجاعت مقابل دشمنان ایران را «نقطه‌ای آخر سطر» دانست که بعد از آن حرفی نیست.

«نقطه‌ای آخر سطر»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، گروه، توجه المیادین به سخنان انتخاباتی رهبر ایران در جمع اقشار مختلف مردم، بخشی دیگر از برنامه ویژه این شبکه از پوشش ویژه انتخابات ایران بود.

این شبکه در گزارش ویژه چهارشنبه‌شب خود (که هر شب در بخش خبری 20:30 به وقت تهران پخش می‌شود)، اعلام کرد: در آستانه انتخابات، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران مواضع قابل‌توجهی اتخاذ کرد.

 

المیادین گفت: رهبر جمهوری اسلامی، ایران بروشنی اعلام کرد که ایران پارلمانی می‌خواهد که از آمریکا نترسد نه اینکه ضد دولت یا با دولت باشد و تأکید کرد که نقطه مقابل «میانه‌رویی» یا اعتدال، انحراف است نه افراطگرایی.

این شبکه لبنانی ادامه داد: رهبر انقلاب ایران فراتر از این رفت و گفت که برخی اوقات صدای دشمن از برخی افراد موجّه شنیده می‌شود و افزود که مردم باید طرح‌های دشمن برای ایجاد اختلاف در کشور را خنثی کنند.

«علی هاشم» خبرنگار این شبکه، اینطور از سخنان رهبر ایران گزارش داد:

«نقطه‌ای آخر سطر. دیگر بعد از حرف رهبر، حرفی نیست. ایران وارد تونل سکوت انتخاباتی شد و در آخر مسیر نور، صندوقی است که عجایب مردم ایران را در خود دارد؛ مردمی که اصلا قابل‌ پیش‌بینی نیستند».

او افزود: آیت‌الله خامنه‌ای در پیام خود خیلی روشن‌بیان بود. حتی برای پارلمان. «مرگ بر آمریکا» پادزهری است که زهر هر توطئه‌ای را خنثی می‌کند و توطئه در ایران، حرف روز مردم کوچه و خیابان است. ایرانی‌ها می‌دانند که سرنوشتشان در چند سال آینده، در گرو رأیی است که الان در صندوق می‌اندازند.

 

محمد حسن البحرانی مدیر دفتر شبکه المیادین در تهران نیز از «میدان تجریش» گزارش کرد که کلام مهم از زبان آیت‌الله خامنه‌ای بیان شد که به دو مسئله بسیار مهم اشاره کرد و آن مسئله «میانه‌رو» و «افراطی‌»‌ها بود و گفت که آمریکا معتقد است که میانه‌رو در ایران کسی است که تسلیمشان می‌شود اما میانه‌رو در مفهوم اسلامی، کسی است که در صراط مستقیم حرکت می‌کند.


وفاء العم مجری المیادین در استودیو تهران و محمد البحرانی مدیر دفتر المیادین در تهران

 

شبکه المیادین از دوشنبه هفته گذشته، پوشش ویژه از انتخابات ایران را در چندین بخش خبری بخصوص در بخش پربیننده ساعت 19 به وقت بیروت (20:30-تهران) روی آنتن می‌برد.

برچسب‌ها

پخش زنده