رئیس دانشگاه زابل گفت: وحدت گروههای سیاسی در کشور یک ضرورت است.

 وحدت گروه‌های سیاسی در کشور یک ضرورت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، موسی بهلولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ملت شریف ایران کاری کرد کارستان و حماسه‌ای آفرید که جهانیان را به شگفتی واداشت، دوستان انقلاب اسلامی را خرسند و دشمنان را مأیوس وخشمگین نمود.

بهلولی گفت: بی‌گمان هفتم اسفند که نشانی بارز از پایبندی مردم به آرمانهای امام راحل (ره) و پاسخی به ندای مقام معظم رهبری و دلسوزان جمهوری اسلامی بود برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که برای همیشه در خاطرها می‌ماند.

وی تصریح کرد: اینجانب به منتخبین محترم که توانسته‌اند اعتماد مردم شریف را کسب نمایند تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم این فرصت خدمت غنیمت دانسته و در انجام امور نمایندگی به ویژه در دفاع از حقوق مردم و جبران عقب ماندگیها اهتمام ویژه‌ای ورزند.

بهلولی تاکید کرد: لازم می‌دانم از همه بزرگوارانی که با مجاهدت, خود را در معرض قضاوت افکار عمومی قرار داده و زمینه‌ساز پیدایش این حماسه بزرگ شدند تشکر و قدردانی نماییم.

وی با اشاره به اینکه وحدت گروههای سیاسی در کشور یک ضرورت استافزود: حال که زمان رقابتها پایان یافته و گاه رفاقتها دمیده است ان شاالله همه وهمه با اتحاد و همدلی برای اعتلای ایران اسلامی و تحکیم پایه های جمهوری اسلامی تلاش نمایند.

بهلولی تاکید کرد: برای تحقق وحدت سیاسی در دولتهای ملی تنها نیازمند وحدت در تابعیت هستیم

برچسب‌ها

پخش زنده