دستیار نظامی فرمانده کل قوا گفت: اقدامات جریان نفاق سبب شده تا استقلال کشور در مسیر خطر قرار گیرد و این عده کشور را به سمت وابستگی پیش ببرند.

جریان نفاق کشور را به سمت وابستگی پیش می برد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، سردار سرلشکر پاسدار سید رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در دیدار کارکنان دفتر حوزه دستیاری و مشاورت فرماندهی معظم کل قوا که به مناسبت فرارسیدن ماه رجب برگزار گردید با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری برخی از موضوعات را بدلیل حساسیت آن خیلی سربسته و کلی مطرح  می کنند و موضع گیری های ایشان تفاوت های بسیاری با دیگر مسولان دارد و این تفاوتها ناشی از عمق نگاه و آگاهی و اشراف ایشان نسبت به مسائل مختلف است.
وی افزود: موضعی که ایشان در خصوص برخی از مسائل اخیر اتخاذ نمودند، موضع رهبری است که عادل و آگاه به زمان است و موضوع خیانت موضوع بسیار مهمی است و کلمه خیانت بار مفهومی و معنایی بسیاری دارد.
صفوی ادامه داد: ما پاسدارها با عهد و پیمانی که با خدا بسته ایم در راه حفاظت از انقلاب اسلامی و میهن اسلامیمان  ایستاده ایم و آماده ایم در راه انقلاب و اسلام و رهبری فداکاری کنیم اما برخی مانند کسانی هستند که هم با این طرف هستند و هم با طرف دیگر.
وی افزود: بدون تردید نعمت اسلام و ولایت فقیه بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما داده است، بدون ولایت فقیه نه این انقلاب و نه جنگ به پیروزی می رسید و این کشور ما در این اوضاع آشوب بیست و چند ساله نمی توانست امن باشد.
برخی نقش پیاده نظام دشمن را ایفاء می کنند
سرلشکر صفوی با اشاره به رویکر فعلی دشمنان انقلاب، گفت:دشمنان انقلاب اسلامی، آنهایی که با وقوع انقلاب اسلامی و در پی آن در هشت سال دفاع مقدس در دنیا تحقیر شدند، مدتها است به این رویکرد رسیده اند که انقلاب اسلامی را از درون استحاله کنند و ارزشها و اصول انقلاب اسلامی را از آن بگیرند و فضای فکری  حاکم بر جامعه را به سمت اهداف و برنامه های خود هدایت کنند و برخی در این میان نقش پیاده نظام دشمن را ایفاء می کنند.
وی ادامه داد: دشمنان و پیاده نظام آن بدنبال این هستند تا قدرت درونی انقلاب را تضعیف نمایند و اصلی ترین مولفه و پشتوانه انقلاب یعنی مردم را از انقلاب جدا کنند.
تاریخ نشان می دهد که آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است
مشاور عالی مقام معظم رهبری ادامه داد: تاریخ اسلام عبرت آموز و چراغ راه آیندگان است. بحرانهای پیرامونی کشور و حوادث دهه های گذشته، هر عقل سلیمی را وادار می نماید تا قدرت و توان دفاعی کشور را توسعه و افزایش دهد، نبایستی از دشمنان غافل شد. تاریخ سی سال گذشته و پیش از آن نشان می دهد که آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی کشوری جنگ طلب نیست و بدنبال صلح و آرامش در منطقه است اما به هر تهدید و تجاوزی که تمامیت ارضی و استقلال کشور را با چالش مواجه نماید پاسخی محکم و سخت خواهیم داد و در این موضوع با احدی تعارف نداریم.
صفوی در ادامه با اشاره به جریان نفاق و سیر تاریخی رفتار آن در مقابل جبهه اسلام گفت: اسلام در طول تاریخ هرکجا مقابل با جبهه کفر و شرک ایستاد پیروز شد و هرکجا مقابل نفاق ایستاد با چالش جدی روبرو شد، هم در گذشته  و هم اکنون در کشورمان یک سری منافق داریم البته این  موضوع منحصر به زمان حال نمی باشد و  هم اکنون نیز در کشور برخی ها نفاق دارند  و  نفاق  برخی خواص مردم را متحیر می کند. 
وی ادامه داد: ما باید رهبرمان را بشناسیم و آگاهانه  و با شجاعت  از مواضع  رهبری دفاع کنیم، آنچه مسلم است هر کسی با ولایت فقیه در افتاد  از  چارچوب انقلاب اسلامی و نظام سیاسی خارج شده و در بین مردم رسوا و سرانجام شکست خورده  و دچار سوء عاقبت می شود. 
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه با اشاره به سخنان حکیمانه  و مدبرانه مقام معظم رهبری در جمع زائران حرم رضوی و در تشریح خسارت های جریان نفاق به کشور گفت:باید پاسداران،  اندیشمندان، نخبگان و خواص جامعه  نسبت به تغییر و تحولات اجتماعی حساس باشند. آنچه پشتوانه نظام در عرصه بین الملل است، قدرت درونی  و توان دفاعی  کشور است، اما متاسفانه اقدامات جریان نفاق سبب شده تا استقلال کشور در مسیر خطر قرار گیرد و این عده کشور را به سمت وابستگی پیش ببرند.

برچسب‌ها

پخش زنده