۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 402111

در سومین دور از نشست معرفی اعضای پیشنهادی پارلمان افغانستان برای حضور در کمیته مشترک با مجلس سنای این کشور برای بررسی لایحه پیشنهادی اشرف‌غنی بی نتیجه به پایان رسید.

پارلمان باز هم به نتیجه نرسید !

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز پارلمان افغانستان برای سومین بار موضوع بررسی و معرفی اعضای کمیته مشترک با مجلس سنای این کشور را برای بررسی لایحه پیشنهادی اشرف‌غنی برای انتخابات مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این نشست اعضای مخالف و موافق این لایحه مجددا موارد اختلافی را برای انتخاب اعضای پیشنهادی پارلمان افغانستان برای حضور در کمیته مذکور مطرح کردند.

با وجود اینکه هفته گذشته «عبدالرئوف ابراهیمی» رئیس پارلمان افغانستان با استفاده از اختیارات خود،  ادامه کار رسیدگی به این مسئله را به امروز موکول کرده بود تا اعضای این مجلس در این باره تصمیم‌گیری کرده و به نتیجه نهایی برسند.

امروز نیز با مطرح شدن این موضوع، نمایندگان مردم افغانستان در صحن علنی پارلمان این کشور نتوانستند به نتیجه نهایی برای معرفی اعضای پیشنهادی خود در کمیته مشترک بررسی با مجلس سنای این کشور برسند.

این در حالی است که «فضل هادی مسلمیار» رئیس مجلس سنای افغانستان هفته گذشته اعلام کرد: این مجلس 10 نفر از اعضای پیشنهادی خود را پس از تأیید، برای حضور در کمیته مشترک مجلس سنا و پارلمان افغانستان برای بررسی لایحه پیشنهادی اشرف‌غنی برای اصلاحات انتخاباتی معرفی کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده