منابع میدانی اعلام کردند مرحله دوم حمله گروه‌های تروریستی در غرب و جنوب حلب شکست خورده و تعداد کشته‌های آنها از ۱۰۰۰ نفر بالاتر رفته است.

شکست مرحله دوم حمله گروه‌های تروریستی در حلب/ تاکنون ۱۰۰۰ فرد مسلح کشته شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازتسنیم از دمشق، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حمله جدید گروه‌ تروریستی جیش الفتح به سمت «مناشر منیان» در غرب شهر حلب جدید از سمت حی العامریه و کارگاه سادکوب به سمت محله الراموسیه در جنوب حلب را ناکام گذاشتند.
این درگیری‌ها بعد از آن شروع شد که ارتش سوریه یک تونل تروریست‌ها را منفجر کرد و به دنبال آن درگیری‌ها بین دو طرف شروع شد. در درگیری‌ها از انواع سلاح‌های سبک و سنگین استفاده شد. دو طرف با استفاده از توپخانه مواضع یکدیگر را هدف قرار دادند.
یک منبع میدانی تاکید کرد مرحله دوم حمله گروه‌های مسلح برای شکستن محاصره شرق حلب شکست خورد. این حمله قصد داشت جاده الراموسیه در غرب حلب را قطع کند.
تروریست‌ها روز گذشته (سه‌شنبه) حملات شدیدی را به غرب و جنوب حلب انجام دادند. آنها 13 ساختمان را در طرح مسکونی 1070 به کنترل خود گرفتند؛ ولی  شماری از آنها در این مجموعه مسکونی محاصره شده‌اند و تنها راه آنها فقط این است که تسلیم شوند.
این منبع افزود: تلفات مادی تروریست‌ها بسیار زیاد و تعداد کشته‌های آنها از 1000 نفر بالاتر رفت و ده‌ها تانک، خودروی زرهی و خودروهای مجهز به مسلسل آنها منهدم شد.
بر اساس این گزارش، روز گذشته یک تونل متعلق به تروریست‌ها در محله الراموسیه منفجر شد و اوضاع به حالت عادی بازگشت. بعد از حمله ناموفق عناصر تروریستی اکنون ارتش سوریه در حال تخلیه ده‌ها جسد متعلق به تروریست‌های جیش الفتح از میدان مناشر منیان و کارگاه کارتون در غرب حلب است.
این منبع همچنین اخبار مبنی بر پیشروی گروه‌های مسلح در محورهای حلب را تکذیب کرد.
پایگاه‌های وابسته به معارضان به کشته شدن 100 فرد مسلح اعتراف کردند. دیگر منابع اعلام کردند که ده‌ها ترکستانی، چچنی و سعودی در این درگیری‌ها کشته شدند. جیش الاسلام نیز کشته شدن 18 تروریست را تایید کرد.
در حمله روز گذشته، گروه‌های تروریستی جبهة النصره، صقور الجبل، احرار الشام، فیلق الشام، اجناد الشام، لواء الحق، جیش السنه و حزب اسلامی ترکستانی مشارکت داشتند. سرکردگان گروه‌های تروریستی اعلام کردند که فاش شدن اسرار نظامی دلیل شکست آنها بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده