اعضای حزب دموکرات خواستار انجام تحقیقات رسمی پلیس فدرال آمریکا در زمینه ارتباط دونالد ترامپ با روسیه شده‌اند.

دموکرات‌ها خواستار بررسی ارتباط مشاوران ترامپ با روسیه هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از قانونگذاران دموکرات از پلیس فدرال آمریکا درخواست کرده اند تا مشاوران ارشد کمپین ترامپ را به دلیل ارتباط احتمالی با هک شدن اطلاعات حزب دموکرات، که طبق ادعای آمریکا از سوی روسیه انجام شده، مورد بازجویی قرار دهند. این اتهام، بزرگ ترین اتهام وارد شده علیه ترامپ در زمینه ارتباط با روسیه تاکنون محسوب می شود.
بر اساس اظهارات کمپین کلینتون و رئیس اقلیت مجلس سنای آمریکا، 2 نفر از مشاوران ترامپ با روسیه در ارتباط هستند. آن ها در همین راستا خواستار تحقیقات پلیس فدرال آمریکا در خصوص اتهام دخالت روسیه در انتخابات آمریکا شده‌اند. بر اساس ادعای دموکرات ها، راجر استون و کارتر پیج، مشاورانی هستند که با روسیه ارتباط دارند.
در همین حال، تعداد دیگری از اعضای حزب دموکرات، با ارسال نامه هایی خواستار انجام تحقیقات در خصوص ارتباط احتمالی ترامپ و اطرافیانش با روسیه شده اند. سخنگوی کمپین کلینتون در اظهارنامه‌ای گفت ترامپ مشاورانی دارد که با روسیه در ارتباط هستند.
جمهوری‌خواهان متهم شده‌ در پاسخ به دموکرات ها، این اظهارات را دروغ خوانده و اظهار کرده اند هیچ ارتباطی با دولت روسیه ندارند.
از سوی دیگر کلینتون و کمپین وی با درخواست تحقیقات رسمی پلیس فدرال، شدت تبلیغات منفی را در انتخابات افزایش داده‌اند. این اظهارات جدیدترین اتهامات بدون مدرک مطرح شده از سوی دو حزب آمریکا، با هدف تخریب رقبای سیاسی است.

برچسب‌ها

پخش زنده