رئیس سازمان حج و زیارت از بازگشت بیش از ۹۵ درصد زائران اربعین به کشورمان خبر داد و گفت: به طور یقین ما در ستاد مرکزی اربعین و در کمیته‌های اجرایی، کاستی‌هایی داشتیم که برای برای رفع آن در سال آینده تلاش می‌کنیم.

بیش از ۹۵ درصد زائران اربعین به میهن بازگشتند/ به دنبال رفع کاستی‌ها در سال آینده هستیم

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری فارس، سعید اوحدی گفت: امسال با توجه به حضور بیش از ۲ میلیون نفر از زائران کشورمان و زائرانی از ۳۵ کشور حماسه بسیار باشکوه و زیبایی ثبت شد.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به تلاش مردم کمیته های ۱۳ گانه ستاد مرکزی اربعین برای برگزاری این حماسه باشکوه گفت: به طور یقین ما در ستاد مرکزی اربعین و در کمیته‌های اجرایی کاستی‌هایی داشتیم که برای برای رفع آن در سال آینده، تلاش می‌کنیم.
وی درباره حوادث تروریستی اخیر در حله عراق و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان گفت: به هر حال دشمن بعد از شکست‌های بسیار سنگینی که در موصل و حلب متحمل شد و پس از آن حماسه بسیار زیبا و باشکوه اربعین با عزت تحقق پیدا کرد به دنبال این بود که آن حرص و کینه و در واقع زبونی خودشان را به یک شکلی نشان دهد.
وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی هم پس از هر عملیات و پیروزی رزمندگان ما، دشمن به دنبال آن بود تا با عملیات تروریستی شکست خود را جبران کند اما در پایان با عزت و سربلندی برای جمهوری اسلامی ایران، خون شهدا دامن آنها را گرفت.
اوحدی گفت: اکنون هم خون شهدای مظلوم حادثه حله دامن مجموعه تکفیری تروریستی داعش را خواهد گرفت و ان‌شاءالله ملت و ارتش‌های عراق و سوریه در میدان‌های جنگ با پشتیبانی مدافعان حرم، پاسخ دندان شکنی را به آنها خواهند داد.

برچسب‌ها

پخش زنده