چالوس- مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: امروز نظامیان آمریکا و سیاسیون آنها قادر به تصمیم‌گیری در مورد حمله نظامی به ایران نیستند و این موضوع ناشی از هدایت مقام معظم رهبری و ایستادگی بسیجیان است.

نظامیان آمریکا قادر به تصمیم‌گیری در مورد حمله نظامی به ایران نیستند/روند افول آمریکا  آغاز شده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشگر یحیی رحیم صفوی پیش از ظهر دوشنبه در یادواره ۵۰۵ شهید شهرستان چالوس اظهار کرد: اگر روحیه فداکاری در راه ارزش‌ها و آرمان‌ها در ملت ایران نبود، مجبور بودیم سر تسلیم در برابر دشمنان و خواسته‌های آنان فرود بیاوریم.

وی با بیان اینکه روند افول آمریکا از نظر سیاسی و نظامی آغاز شده است افزود: در همین قرن حاضر شاهد برقراری حکومت اسلامی به مرکزیت ایران خواهیم بود.

وی همچنین با بیان اینکه رمز بقا و حیات ملت ایران از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد ادامه داد: شهدای ایران درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظالم را به بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ هزار مسلمان دنیا داده و امروز تمام قدرت‌ها با جمهوری اسلامی با احترام و احتیاط رفتار می‌کنند، زیرا می‌دانند اگر ظرفیت‌های ایران در عرصه‌های مختلف به حرکت درآید، کسی نمی‌تواند جلودار آنها باشد.

وی با اشاره به برخورد همراه با احتیاط و احترام قدرت های بزرگ دنیا با ایران ، افزود : آمریکا به دنبال حمله نظامی به ایران بعد از افغانستان و عراق بود ولی نظامیان آنها با شناختی که از روحیه شهادت طلبی و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری داشتند ، با تصمیم سیاستمداران آمریکا مخالفت کردند.

صفوی تصریح کرد : آمریکا و رژیم اشغالگر قدس مصمم به سرنگونی رژیم بشار اسد بودند با این حال نتوانستند ائتلاف ایران، سوریه، روسیه و لبنان را در این مدت بشکنند.

وی همچنین به ظرفیت های بالقوه ملت ایران اشاره کرد و گفت: در سال‌های نه چندان دور یک میلیون کیلومتر مربع از خاک ایران طی عهدنامه‌های گلستان، ترکمانچای و پاریس از ایران جدا شد و دلیل این امر آن بود که حاکمان نتوانستند روحیه شهادت‌طلبی را در مردم ایجاد کنند.

سرلشگر یحیی رحیم صفوی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس گوشه‌ای از فرهنگ عاشورا را نشان داد و لشگر ۲۵ کربلای مازندران به واقع ادامه دهنده راه کربلای امام حسین(ع) بود، با این تفاوت که هر جا این لشکر خط‌شکن وارد جبهه‌ای شد، پیروزی به دست آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده