بازیکن تیم فوتبال بانوان استقلال می‌گوید با انحلال این تیم تعدادی از بازیکنان آواره شدند و برخی نیز در تیم‌های دسته دومی فوتسال بازی می‌کنند.

دختران فوتبالیستی که آواره شده اند

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال بانوان استقلال در اواسط نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال منحل شد تا با انحراف آرسن، پایتخت تهران همچون سال‌های قبل بدون تیم بماند.

استقلالی‌ها بعد از حاشیه‌هایی که داشتند و ترک برخی از بازیکنان جوان از زمین مسابقه باعث شد تا سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه تصمیم به انحلال تیم بگیرد.

مرضیه حسن‌دوست در گفت‌وگو با فارس که روز گذشته برای طلب خود به باشگاه رفته بود در این باره گفت: من از 3-2 سال قبل تا امسال 18 میلیون از باشگاه طلب دارم. حالا به باشگاه آمدم تا طلبم را بگیرم.

وی درباره حاشیه‌هایی که تیم داشت و منجر به انحلال استقلالی‌ها شد، خاطرنشان کرد: بعد از پایان مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا چند بازیکن جوان به استقلال اضافه شدند. حسن‌زاده سرمربی استقلال بود و بازیکنان جوان می‌خواستند امیرشقاقی سرمربی باشد، اما افتخاری با این موضوع موافقت نکرد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه امیرشقاقی بارها در بازی استقلال حضور داشته، خاطرنشان کرد: او یک بار بازی ما را کوچ کرد و حتی می‌گفت چه تغییراتی باید انجام شود، اما روی نیمکت نمی‌نشست. بعد از اعتراضاتی که شد افتخاری تصمیم گرفت تیم منحل شود و اعلام کرد به خاطر مسائل مالی این تصمیم را گرفته، اگر به خاطر این بوده چرا از همان اول تیم دادند؟

حسن‌دوست در پاسخ به این سوال که حالا تکلیف بازیکنانی که بدون تیم مانده‌اند چیست، تصریح کرد: خیلی از بازیکنان آواره شده‌اند. بعضی از آنها هم به لیگ دسته دوم رفتند. زمانی که گفتند تیم منحل شده 7-6 نفر به باشگاه آمدیم تا با آقای افتخاری حرف بزنیم که نشد. فردای همان روز بازیکنان دوباره به باشگاه آمدند اما افتخاری تصمیمش را گرفته بود. این در حالی است که با رفتن جوانان از تیم، باشگاه با 3 بازیکن قرارداد بست و ما با 13 بازیکن که دو نفر مصدوم بودند مقابل تیم سوم جدول به میدان رفتیم.

برچسب‌ها

پخش زنده