بیست و پنجمین رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران روز دوشنبه طی مجمع انتخاباتی که با حضور ۰ کاندیدا برگزار خواهد شد، معرفی می شود.

بیست و پنجمین رئیس دوچرخه سواری ایران فردا انتخاب می شود

به گزارش قدس آنلاین، آکادمی ملی المپیک محل برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری است که فردا سه شنبه و با حضور ۹ کاندیدار برگزار خواهد شد تا از میان آنها بیست و پنجمین رئیس تاریخ این فدراسیون انتخاب و معرفی شود. ریحانه طالبی، مهدی رجبی و محمد دانشفر به عنوان نماینده ورزشکاران، هاشم کندی به عنوان نماینده مربیان، محمدرضا صفاپور به عنوان نماینده داوران و مسئولان دو باشگاه پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز به عنوان نماینده باشگاه ها افرادی هستند که در حضور آنها انتخابات دوچرخه سواری برگزار خواهد شد. 

خسرو قمری، سیامک حجت، مهرداد صفرزاده، امید سراجی، حسین گروسی، حمید سعیدنامه، محمد عبداللهی، محمد میرابوطالبی و ادگار شمعونیان کاندیداهای فدراسیون دوچرخه سواری هستند که از میان آنها تنها خسرو قمری تجربه وسابقه ریاست فدراسیون دوچرخه سواری را در اختیار دارد. وی طی سال ها ۹۱ تا ۹۴ ریاست فدراسیون دوچرخه سواری را بر عهده داشت. بعد از کنار رفتن خسرو قمری از مجموعه دوچرخه سواری، نصرالله پریچهره سرپرستی فدراسیون را بر عهده گرفت.

پریچهره تا زمانیکه حکم قطعی وزارت ورزش برای رئیس منتخب در مجمع فردا فدراسیون دوچرخه سواری صادر شود، مدیریت این فدراسیون را بر عهده خواهد داشت. 

برچسب‌ها