تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف سه میلیون و ۲۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال توسط ماموران یگان امداد خبر داد.

کشف بیش از ۳.۲ میلیون نخ سیگار خارجی در بناب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، رمضان الهوردیان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل محموله قاچاق توسط یک دستگاه کامیون باری در جاده بناب ـ تبریز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران یگان امداد شهرستان با گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، کامیون مورد نظر را در یکی از محورهای مواصلاتی متوقف، که در بازرسی از آن سه میلیون و ۲۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را که به صورت ماهرانه در داخل کامیون جاسازی شده بود کشف کردند.

الهوردیان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: سودجویان قصد داشتند این تعداد سیگار خارجی قاچاق که از طریق مبادی غیرقانونی وارد کشور کرده بودند را به طور غیرمجاز در بازار داخلی به فروش برسانند،که ناکام ماندند.

کشف ۶۷ راس گوسفند سرقتی در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف ۶۷ راس گوسفند سرقتی و دستگیری چهار سارق احشام خبر داد.

اللهوردیان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت‌ احشام، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲بناب در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی صحنه وقوع سرقت و سرنخ به دست آمده، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

الهوردیان خاطرنشان کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی محل اختفاء متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را با تعدادی گوسفند سرقتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متعدد متهم در امر سرقت، تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده، متهم سه همدست خود را به پلیس معرفی کرد که آنان نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب همچنین از دستگیری ۶ سارق اماکن خصوصی و کشف ۲۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

الهوردیان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بناب حین گشت زنی در سطح شهر دو نفر را در حال تخریب درب خانه باغی را مشاهده کردند.

وی ادامه داد: ماموران جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند و سارقان را که قصد فرار داشتند در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این سارقان در بازجویی های به عمل آمده به چهار نفر همدست خود که به صورت تیمی و انفرادی سرقت می کردند اعتراف که پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران آنان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با توجه به اینکه ارزش اموال مکشوفه ۲۰۰میلیون ریال است،گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

برچسب‌ها