عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: امسال به طور کامل پای فرآیند ایستاده‌ایم و نفراتی که در چارچوب قانون برای رسیدن به تیم ملی تبعیت نکردند سال آینده باید تلاش کنند.

علی‌آبادی: اشکانی باید کادرفنی‌اش را تقویت کند/ نفراتی که تبعیت نکردند سال آینده تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین، رحیم علی آبادی در گفت‌وگو با تسنیم درباره جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: کادر فنی گزارش مسابقات جهانی را ارائه کرد و ما هم مسائل مورد نظر را منتقل کردیم. اشکانی فاکتورهای زیادی دارد که می‌تواند موفق باشد، اما اگر می‌بیند که نمی‌رسد زمان کافی برای تیم ملی بگذارد، باید اعلام کند.

وی درباره اولتیماتوم به اشکانی اظهار داشت: او در رده‌های نوجوانان نتایج خوبی گرفته، اما باید بداند که شرایط کار کردن در بزرگسالان متفاوت است. با او محکم صحبت کردیم چون شورای فنی روی تمام مسائل اشراف دارد.به اشکانی توصیه کردیم با توجه به ضعفی که کادرفنی‌اش دارد باید در جهت تقویت همکارانش اقدام کند.

علی‌آبادی درباره عدم حضور برخی نفرات در مسابقات عمومی و فرآیند تصریح کرد: باید هر کاری از طریق قانون انجام شود، ما هم به فرآیند پایبند هستیم حتی اگر برخی ناراحت شوند، اما اصول باید رعایت شود. ممکن است برخی جاها آسیب ببینیم، اما عدالت باید رعایت شود تا حقی از کسی ضایع نشود. همه را به یک چشم می‌بینیم و به تمام نفرات فرصت برابر می‌دهیم.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: کشتی‌گیرانی که در مسابقات عمومی کشتی نگرفتند و از قانون تبعیت نکردند، امسال دیگر شانسی ندارند و باید برای سال آینده تلاش کنند. البته نفرات المپیکی مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را دارند و می‌توانند در آن مرحله روی تشک بروند.

برچسب‌ها