دبیرخانه دهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار در جشنواره «تیتر ۱۰» را تا اول اسفند ۹۵ تمدید کرد و نشریات با زبان‌های محلی می توانند در این جشنواره رقابت کنند.

نشریات دانشجویی به زبان محلی در جشنواره «تیتر ۱۰» رقابت می کنند

 به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از مفدا، با ادامه تمدید مهلت زمان شرکت در جشنواره «تیتر۱۰» و با توجه به سیاست‌های  دولت مبنی بر حمایت از زبان‌های محلی، نشریات با زبان‌های محلی به عنوان یک رشته مستقل می‌توانند در  دهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی شرکت کنند.

نشریات شرکت‌کننده در این بخش علاوه بر ارزیابی براساس شاخص‌های متداول داوری، باشاخص‌های دیگری همچون وحدت‌گرایی و تأکید بر هویت ملی و  آداب و رسوم محلی،   توسط کارشناس زبان مربوطه داوری می‌شوند.

بر این اساس تمامی نشریاتی که به زبان محلی چاپ می‌شوند می‌توانند در دهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی و  در بخش «نشریات برگزیده» شرکت کنند.

دهمین دوره «جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور» در سه بخش اصلی شامل «آثار برگزیده»، «نشریات برگزیده» و «فضای مجازی» و همچنین دو بخش ویژه و نویسندگان برتر در بازه زمانی ۲۶ بهمن تا ۶ اسفند برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها