سرگروه تیم ملی ووشو گفت: در حال طی کردن دوران نقاهت بعد از عمل جراحی هستم و اگر شرایط به همین رویه پیش برود می توانم با شروع تمرینات تیم ملی به اردو بروم.

امیدواری یک بازیکن تیم ملی به بازگشت/ شاید از دور بعد به تیم ملی بیایم

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا قلی پور یکی از مردان تاثیرگذار تیم ملی ووشو در جریان رقابتهای لیگ برتر دچار آسیب دیدگی شد و به تشخیص پزشکان زانوی پای راست خود را به تیغ جراحی دکتر کیهانی سپرد.

با وجود گذشت بیش از یک ماه از عمل جراحی، این قهرمان ووشو جهان و آسیا تلاش می کند تا با انجام تمهیدات لازم هرجه زودتر شرایط حضور در تمرینات فنی را پیدا کند.

قلی پور در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: مدتی است که روزانه چند ساعت مشغول فیزیوتراپی هستم. این رویه باید دوماه انجام شود و پس از آن کار خود را با مربی بدنساز آغاز خواهم کرد. البته هم اکنون شرایط خوبی دارم و کارهای درمانی را زیر نظر متخصصان گام به گام پیش می برم.

سرگروه تیم ملی با اشاره به آنکه عجله ای برای بازگشت به تمرینات فنی ندارم گفت: پزشک معالج از نتیجه عمل جراحی ابراز رضایت کرده و خدا را شکر مشکل کوتاهی عضله بعد از جراحی را نیز ندارم. در همین مدت کم هم پیشرفت خوبی در روند بهبودی حاصل شده است.

قهرمان ووشو جهان در پایان گفت: از اوایل سال آینده تمرینات فنی را به مرور آغاز می کنم و اگر همین روند پیش برود با شروع تمرینات تیم ملی به اردوها خواهم رفت. البته شاید شرایط حضور در مسابقات انتخابی را نداشته باشم و در این خصوص باید با کادر فنی و مسئولان فدراسیون جلسه داشته باشم.

برچسب‌ها