برد منچستریونایتد مقابل میدلزبورو در شب سال نو آن قدر برای هواداران این تیم هیجان انگیز بود که یوسین بولت، قهرمان دوی المپیک را واداشت تا با شبکه‌ تلویزیونی منچستر یونایتد تماس بگیرد و ابراز احساسات خود را اعلام کند.

تماس غیرمنتظره «یوسین بولت» با شبکه تلویزیونی منچستریونایتد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از تلگراف، شب گذشته (شنبه) تیم منچستریونایتد مقابل میدلزبورو به پیروزی رسید. یوسین بولت که از طرفداران این تیم است، در تماسی تلفنی با شبکه MUTV از عملکرد تیم مورد علاقه‌اش تقدیر کرد.

مجری این شبکه تلویزیونی در ابتدا باور نکرد فردی که با این شبکه تماس گرفته، یوسین بولت افسانه ای است، بعد از چند ‌دقیقه این مساله را تایید کرد که فرد پشت خط، بولت افسانه‌ای است. بولت در صفحه توییتر خود اعلام کرده بود خودش با این شبکه تماس گرفته است.

به گزارش ایسنا، مندی هنری زمانی که تماس تلفنی بولت پخش شد، اظهار کرد: فرد بعدی که با ما تماس گرفته است، یوسین از جامائیکا است. شما یوسین بولت معروف که نیستید؟

فرد پشت خط در جواب گفت‌: چرا، «من یوسین بولت هستم.»

او اعلام کرد که از برد یونایتد بسیار خوشحال است. بولت در ادامه افزود: آنها واقعا از پسش برآمدند. انگار که همان منچستریونایتد سابق بودند. آنها تلاش کردند و استقامت داشتند. همان طور که روش یونایتد بوده است. این بازی عالی بود. بسیار خوشحالم.

مندی هنری در توییتر خود اعلام کرد که آنها در زمان برقراری تماس هنوز باور نکرده بودند که فرد پشت خط یوسین بولت است. به همین دلیل این تماس تلفنی بسیار کوتاه بوده است. آنها اعلام کردند امیدوارند دوباره بولت با این شبکه تماس بگیرد و از او عذرخواهی کردند.

برچسب‌ها