سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم حاضر در بوندس لیگا شد.

بسکتبال هم به سرنوشت والیبال گرفتار شد/ باورمن از تیم ملی ایران رفت!

به گزارش قدس آنلاین، درک بائرمن که سابقه هدایت تیم ملی آلمان را دارد به عنوان سرمربی تیم ورتسبورگ برگزیده شد. این خبر را این باشگاه بوندس لیگایی یک روز قبل از شروع سال نو و بعد از جدایی دوگ اسپریدلی سرمربی آمریکای خود اعلام کرد.

بائرمن قراردادی تا سال 2020 دریافت خواهد کرد.

تیم بورتسبورگ بعد از گذراندن نیمی از فصل جاری بوندس لیگا فقط در 16 مسابقه 5 برد را کسب کرده و در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

این مربی 59 ساله مطابق آنچه که از سوی این باشگاه آلمانی اعلام شده از فردا دوم ژانویه کارش را آغاز می‌کند. البته ابتدا قرار است به رسانه‌ها به عنوان سرمربی جدید معرفی می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است اولین حضور بائرمن روی نیمکت تیم جدیدش در 6 ژانویه مقابل گوتینگن خواهد بود.

این مربی در گذشته با بائرلورکوزن و بامبرگ همکاری داشته است. او همچنین تیم ملی آلمان را در سال 2005 به مقام نائب‌قهرمانی رساند و بعد از گذشت تقریبا 4 سال بازگشت خود را به آلمان اعلام کرد.

او در سپتامبر 2012 از هدایت بائرمونیخ عزل شد و پس از آن در کشورهای لیتوانی، لهستان و روسیه کار کرد و این اواخر به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران فعالیت داشت.

خبر سرمربیگری بائرمن در آلمان از سوی رسانه‌های این کشور به صورت قطعی اعلام شده که فدراسیون بسکتبال این موضوع را تکذیب کرده است.

برچسب‌ها