بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز چشم همه مظلومان دنیا به نظام و جایگاه قدرت جمهوری اسلامی است  گفت: شرایط نظامی دنیا ایجاب می کند که پدافند تقویت شود.

شرایط نظامی دنیا ایجاب می کند که پدافند تقویت شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با امیر اسماعیلی فرمانده و رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش در بیرجند اظهار داشت: کسانی که فرصت و وقتشان صرف تامین امنیت مردم کشور می شود، لحظه به لحظه در حال عبادت خدا هستند و این خدمت عظیم و جایگاه پر اهمیتی است.

 وی گفت: اگر برادران مظلوم ما در یمن پیش بینی های لازم را می کردند و این اصل در نظر گرفته می گرفتند، از بار سنگینی که بر دوش آنهاست کاسته می شد.  آنها با دست خالی و در مظلومیت تمام، از جهت پدافند خیلی آسیب ها دیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: پایمردی و تحمل ملت یمن سبب شد تا با دست خالی دشمن را به رسوایی بکشانند و علی رغم گرسنگی و فدا شدن زنهاو کودکان، با پایمردی خود حرف اول را می زند و دشمن را در جایی دیگر زمین گیر کرده است.

عبادی اظهار داشت: خداوند همه آنها و صفوف مقاومت در لبنان، سوریه، فلسطین، بحرین و ... را موفق و پیروز بدارد که الان با این همه مظلومیت مقاومت می کنند ولی در پایان دشمن را شکست خواهند داد که آثار آن نمایان شده است.

وی گفت: امروز چشم همه مظلومان دنیا به نظام و جایگاه قدرت جمهوری اسلامی است و انشالله خداوند سربازان نظام جمهوری اسلامی را که خار چشم دشمنان هستند را در کنف حمایت از حضرت مهدی(عج)، حفظ بفرماید.

برچسب‌ها