بامداد امروز در لیگ بسکتبال NBA هشت بازی انجام شد که در این بازی‌ها گلدن استیت وریرز و کلیولند کاوالیرز، صدرنشینان کنفرانس غرب و شرق به پیروزی رسیدند.

پیروزی کلیولند کاوالیرز با وجود بحران مصدومیت

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از foxs sport، در مهم‌ترین بازی‌های بامداد امروز (سه‌شنبه) گلدن استیت وریرز با نتیجه‌ ۱۲۷ بر ۱۱۹ دنور ناگتز را از پیش‌رو برداشت. در این بازی دریموند گرین توانست دومین تریپل دابل فصل خود را انجام دهد. او همچنین ۱۵ امتیاز کسب کرد و ۱۳ پاس منجر به گل داشت. کلی تامپسون نیز با کسب ۲۰ امتیاز بیشترین امتیازآوری را برای گلدن استیت داشت. استفن کری دیگر ستاره استیت ۲۲ امتیاز به دست آورد.

در بازی مهم دیگر کلیولند کاوالیرز نیز با نتیجه‌ ۹۰ بر ۸۳ نیواورلانز پلیکانز را شکست داد. با وجود اینکه بازیکنان کلیولند در چند هفته‌ اخیر دچار آسیب دیدگی زیادی شدند، این تیم هم چنان به پیروزی‌های خود ادامه می‌دهد. لبرون جیمز مهم‌ترین بازیکن کلیولند با وجود سرما خوردگی در این بازی نیز با کسب ۲۶ امتیاز و انجام ۶ پاس منجر به گل و هفت ریباند عملکرد بسیار خوبی داشت. کایری ایروینگ در این بازی غایب بود.

به نقل از ایسنا، او از ناحیه همسترینگ پای راست دچار آسیب‌دیدگی‌ شده است. کوین لاو، دیگر بازیکن رم کلیولند نیز دچار مسمومیت غذایی شده است. با این حال او توانست ۲۴ ‌دقیقه برای تیم بازی کند و ۱۲ امتیاز کسب کند. کوین لاو در روزهای اخیر به دلیل بیماری حدود پنج کیلو وزن کم کرده است.

نتایج دیگر بازی‌های بامداد امروز:

اورلاندومجیک ۱۱۵ – نیویورک نیکس ۱۰۳

شیکاگو بولز ۱۱۸ – شارلوت هورنتز ۱۱۱

میلواکی باکس ۹۸ – اوکلاهاما سیتی تاندر ۹۴

یوتا جاز ۱۰۱ – بروکلین نتز ۸۹

هیوستون راکتز ۱۰۱ – واشنگتن ویزاردز ۹۱

لس آنجلس کلیپرز ۱۰۹ – فنیکس سانز ۹۸

برچسب‌ها