خرم آباد- تذکر نماینده خرم آباد به وزیر نتیجه داد و معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: اعتبار راه آهن لرستان تخصیص یافته است

اعتبار راه آهن لرستان بازگردانده شد

به گزارش قدس آنلاین- با پیگیری نماینده مردم خرم آباد و پگنی در مجلس شورای اسلامی از طریق کمیسیون عمران و هیئت رئیسه مجلس، علیرضا محفوظی معاون وزیر راه و شهرسازی با ارسال نامه ای به هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: اعتبار راه آهن لرستان طی ۲ مرحله از خزانه تخصیص یافته و کلیه مطالبات پیمانکاران و مشاوران آن پرداخت شده و مقررات لازم بطور کامل رعایت شده است.

  محمد رضا ملک شاهی راد، در جلسه علنی ۱۸ آذر مجلس شورای اسلامی به وزیر راه و شهرسازی درباره جابه‌جایی خلاف قانون اعتبار ۱۹ میلیارد تومانی احداث راه‌آهن درود- خرم آباد- اندیمشک توسط شرکت مادر تخصصی ساخت و حمل و نقل و صرف آن برای حقوق کارکنان آن وزارتخانه تذکر داد بود.

بنا بر تذکر این نماینده مجلس، شرکت مادر تخصصی ساخت و حمل و نقل در اقدامی خلاف قانون اعتبار اختصاص یافته به طرح احداث راه آهن دورود- خرم آباد- اندیمشک را صرف پرداخت حقوق کارکنان این شرکت کرده است. وی ضمن انتقاد از سهل انگاری مدیران و مسئولان استان از پیگیری برای بازگرداندن اعتبار تخصیص یافته و حقوق پایمال شده استان لرستان خبر داد.

برچسب‌ها