سمنان- مهشاد عوض زاده نوجوان ۱۳ ساله گرمساری، در مسابقات انتخابی تیم ملی دارت بانوان کشور مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

نوجوان گرمساری قهرمان رشته دارت کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، در مسابقات رده بندی و انتخابی تیم ملی بانوان کشور که هفته گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب کرج و با حضور بیش از ۴۸ دارت انداز برتر کشور برگزار شد، مهشاد عوض زاده مقام نخست کشور را به دست آورد.

وی در دیدار پایانی و در یک بازی نزدیک، طاهره عیدی از استان فارس را با نتیجه چهار بر سه شکست داد و به مقام قهرمانی رسید. مقام سوم این مسابقات نیز مشترکاً به ساناز برمشوری از استان فارس و توران قادری از خوزستان رسید.

مسوول کمیته دارت استان سمنان در رابطه با وضعیت رشته ورزشی دارت در این استان گفت: در ۹ ماه سال ۹۵ بیش از ۳۲ مسابقه استانی و اعزام به مسابقات کشوری برون مرزی در این رشته ورزشی در استان صورت گرفته که تمام هزینه ها، خرید لباس، از طریق ورزشکاران، خیران، مسوولان باشگاه ها و شخص ورزشکار پرداخت شده است.

محمد حسین فاضلی به برگزاری مسابقات دارت قهرمانی استان سمنان که چهاردهم دی ۹۵ آغاز شده است اشاره کرد و گفت: این سری از مسابقات به صورت آزاد در گروه بانوان رده سنی بزرگسالان آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: برندگان این رقابت ها، به مسابقات قهرمانی کشور که در ۲۹ دی تا یکم اسفند ۹۵ در بندر عباس برگزار می شود اعزام می شوند.

فاضلی یادآورشد: در این سری از رقابت ها شرکت برای دارت اندازان تمام شهرستان های استان سمنان آزاد است.

وی با بیان این که برای اعزام ۶ نفر از برندگان این مسابقات قهرمانی کشور نیاز به ۲۰ میلیون ریال اعتبار است، خاطرنشان کرد: در ۹ ماه سال ۹۵ هیچ اعتباری از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تخصیص نیافته است.

مسوول کمیته دارت استان سمنان بیان داشت: چهار نفر از دارت اندازان به مسابقات رده بندی ترکیه که در مهر ۹۵ اعزام شدند که نزدیک به ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

برچسب‌ها