سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به حادثه هفدهم دی‌ماه و محکوم کردن رضاخان در پی کشف حجاب که در تاریخ ایران رقم خورد، بیان کرد: رضاخان در این روز بی‌حجابی را پایه‌گذاری کرد و با وجود گذشت ۸۱ سال هنوز بدحجابی در جامعه حاکم است.

بی حجابی رضاخان هنوز در جامعه قابل مشاهده است/فتنه داخل ریشه در خارج دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه افرادی همواره درصدد براندازی جمهوری اسلامی هستند، بیان کرد: امروز برخی مسیر انقلاب را درست نمی‌دانند، این در حالی است که مسیر انقلاب هرگز فراموش نشده و با تدبیر رهبری همواره رو به پیشرفت است.

وی با بیان اینکه نشانه گرفتن قوه قضائیه و سوق دادن افکار عمومی برای انتقاد از این نهاد یک فتنه دیگر است، اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در پی فرصتی برای وارد کردن ضربه به یک نهاد بودند و امروز قوه قضائیه را هدف قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه فتنه‌هایی که در داخل است، ریشه در خارج از کشور دارد و مجریان آن داخلی هستند، اظهار کرد: امروز انگلیس فرمان حمله به قوه قضائیه را داده، درحالی‌که قوه قضائیه جلوی فتنه و فساد را گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مبارزه با فساد اقتصادی یک وظیفه است و قوه قضائیه به وظیفه خود در این زمینه عمل کرده است.

شاهچراغی با تأکید بر بیداری و هوشیاری در برابر تهدید انتقاد از قوه قضائیه گفت: وظیفه ما هوشیاری و فریب نخوردن تبلیغات است و قوه قضائیه باید با قاطعیت و شجاعت به وظیفه خود عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: همه قوا وظیفه امنیت کشور را بر عهده دارند و ما باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی همچنین با تأکید بر لزوم توجه به اخلاص در کارها اظهار کرد: داشتن اخلاص بهترین روش در امور است و در کارها باید نیت خالص وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: شیطان همواره در حال تلاش برای گمراه کردن افرادی است که نیت خود را در امور خالص کرده‌اند؛ اما قدرت گمراه کردن این‌ افراد را ندارد.

برچسب‌ها