نوزده دی ماه سالگرد قیام قم قهرمان در برابر نظام ستم شاهی و آغاز جنبش عظیم و الهی بود که به انقلاب مبارک اسلامی منتهی شد.

نوزده دی آغاز جنبشی الهی بود که به انقلاب اسلامی منتهی شد

به گزارش «قدس آنلاین»،  متن زیر پیام آیت الله هادوی تهرانی به مناسبت سالگرد قیام نوزده دی  قم است که در ادامه می خوانید؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أیها المدثر قم فأنذر (سوره مدثر، آیه ۱ و ۲)

نوزده دی ماه سالگرد قیام قم قهرمان در برابر نظام ستم شاهی و آغاز جنبش عظیم و الهی بود که به انقلاب مبارک اسلامی منتهی شد.

این افتخار ماندگار را مردم دین باور قم با هزاران صحنه ی جهاد و ایثار در طول این مدت حفظ کردند و امید است با اقتدار این پرچم را تا ظهور منجی بشریت امام عصر عجل الله فرجه الشریف در اهتزاز نگه دارند.

بر مسئولین جمهوری اسلامی به صورت عام و بر کارگزاران استان قم به صورت خاص لازم است به یمن این اخلاص و تلاش در خدمت به این مردم از هر گونه کوشش دریغ نورزند.

و همگان مستحضرند که قیام قم قیام برای اقامه ی قسط و عدل اسلامی و تلاش برای تحقق جامعه اسلامی بر اساس معیارها و ارزش های مقدس مکتب اهل بیت علیهم السلام بود و امید است مردم و مسئولان این آرمان را همواره پاس دارند و در هر اقدامی این معیار را برای محک زدن رفتار مناسب در نظر بگیرند.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های مجاهدان قم قهرمان و ابراز ادب به ساحت رهبر عظیم الشأن انقلاب مدظله العالی و مراجع و علمای بزرگ قم دامت برکاتهم، امیدوارم همراه این آشیانه ی آل محمد علیهم السلام در مسیر ارزش های متعالی محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله به پیش رود و الگویی مستمر برای جویندگان حقیقت و طالبان عدالت باشد. ان شاءالله.

مهدی هادوی تهرانی
قم ۱۸ دی ماه ۱۳۹۵
۸ ربیع الثانی ۱۴۳۸ 
روز ولادت امام حسن عسکری علیه السلام

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها