۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 490795

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان عمر دولت یازدهم تمام پروژه‌ها به غیر از واحدهای بدون متقاضی و مشکل دار به پایان می‌رسد.

مسکن مهر به دولت بعد کشیده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، احمد اصغری مهرآبادی با بیان این‌که پرونده مسکن مهر ۱۰ استان اولویت‌دار تا اردیبهشت سال آینده باید بسته شود، اظهار کرد: در حال حاضر تکمیل مسکن مهر یکی از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم به شمار می‌رود که برای تحقق آن باید همه بخش‌ها فعال شده و به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهوری در خصوص اتمام هرچه سریعتر پروژه‌ها افزود: بدون شک تحقق این وعده نیازمند تلاش گسترده همه دستگاه‌ها خصوصا استانداران است. در این راستا جلسات شورای مسکن در تمامی استان‌ها به ویژه ۱۰ استان اولویت‌دار شامل یزد، اردبیل، ایلام، زنجان، مرکزی، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد که پروژه‌های آن‌ها در شرف اتمام است باید به صورت منظم و به ریاست استانداران هر هفته برگزار و مسائل و مشکلات پیش‌رو مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اگر دستگاه‌های مربوط کمک کرده و مصوبات دولت (که همگی با پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی به تصویب رسیده است) محقق شود می‌توانیم تمامی پروژه‌ها به غیر از واحدهای فاقد متقاضی و مشکل‌دار را تا پایان دولت به پایان برسانیم.

قائم مقام وزیر راه با اشاره به این‌که همه تعاونی‌ها باید نسبت به رفع مشکلات واحدهای تعاونی‌ساز نیز هرچه سریعتر اقدام کرده و فعال شوند گفت: در حال حاضر ۲۸۹ هزار واحد در سطح کشور باقی‌مانده که نزدیک به ۱۵۰ هزار واحد آن در مرحله نازک‌کاری قرار دارد و ۱۱۷ هزار واحد آن با وجود به کارگیری تدابیر متعدد همچنان فاقد متقاضی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها