نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت پایدار ایران اسلامی در جهان بی نظیر است و دشمن تلاش می کند با ایجاد تفرقه و دودستگی و دو قطبی کردن کشور این آرامش و امنیت را بر هم بزند.

امنیت پایدار ایران اسلامی در جهان بی نظیر است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، بیژن نوباوه درگرامیداشت شهدای بسیج رسانه استان قزوین که شنبه شب باحضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، حجت الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان وجمعی از خانواده شهدا در مسجد امام خمینی غیاث آباد قزوین برگزار شد اظهارداشت: شهدا از هیچکس جز خدا از کسی نترسیدند و با نثار جان خود مسیر شهدا را هموار کردند و این راه را ماندگار کردند.

وی افزود: امروز در نظام جمهوری اسلامی همه گروهها اعم از روحانی، بسیجی، ارتشی، نظامی، خبرنگار، همه در یک مسیر و آن هم عزت و شرف ایران اسلامی حرکت می کنند و اگر بخواهیم همچنان مقاوم و پیروز بمانیم باید دستور قرآنی را پیاده کنیم.

ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی بی نظیر است

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز با گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی حتی یک کشور پیدا نخواهید کرد که فقط با یک ابرقدرت جنگیده و یک سال مقاومت کرده باشد در حالی که ما با همه ابرقدرتها نه یک سال که ۴۰ سال است در جنگیم و دشمنان حریف ما نشده اند.

وی اضافه کرد: امام راحل با یک عبا و قبا با گفتن «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» در مقابل استکبار ایستاد و این ابرقدرت پوشالی را تحقیر کرد و جمله شیطان بزرگ امام همچنان دشمنان را عصبانی کرده است.

نوباوه اظهارداشت: دشمن استکباری از انقلاب ما عقده زیادی دارد به همین دلیل امروز اعتراف کرده اند که داعش را به نام مقابله با وسریه و عراق اما در حقیقت برای براندازی نظام اسلامی ایران ایجاد کر ده اند و امروز که نتواسنته اند به هدف اصلی برسند خود قربانی آن می شوند.

مدیر مسئول روزنانه عصر ایرانیان تصریح کرد: داعش را برای نا امن کردن منطقه خلق کردند و امروز همه اروپا و حتی آمریکا و ترکیه نا امن شده و امن ترین کشور جهان ایران است و این موضوع برای آنها قابل تجزیه و تحلیل نیست و در تفسیر آن وامانده اند.

دشمنان تا ۱۰۰ سال دیگر هم استراتژی امام را نخواهند فهمید

این جانباز جنگ تحمیلی یادآورشد: انقلاب ما دارای استراتژی ارزشمندی است که امام آنرا پایه ریزی کرد وتا ۱۰۰ سال دیگر هم استکبار قادر به درک آن نخواهد بود و دشمن با تحمیل جنگ، تحریم، ترور نتوانست ما را مجبور به تسلیم کند و به زانو درآورد.

وی اضافه کرد: امروز مردم جهان با سوالات مختلفی روبرو شده اند که اگر ایران کشوری عقب مانده و قهقرایی بوده که استکبار تبلیغ کرده چگونه می شود به قدرت هسته ای برسد و در نانو و دهها علم روز سرآمد باشد و اگر اینگونه نیست پس آمریکا دروغ گفته ونسبت به او بی اعتماد می شوند.

نوباوه اظهارداشت: مردم جهان در شگفت قدرت ایران اسلامی هستند و رمز این اقتدار و موفقیت و ایستادگی در برابر ابرقدرتها را پیدا نمی کنند و طرح سوالات مختلف استکبار را سردر گم کرده است.

امنیت ایران نظیر ندارد

وی به اهمیت امنیت پایدار در کشورها اشاره کرد و گفت: مهمترین مولفه زندگی و موفقیت هر کشور در گرو امنیت پایدار است و امروز با همه دسیسه ها و توطئه های استکباری که در اطراف کشور ما ایجاد کردند با افتخار اعلام می کنیم «ایران اسلامی بهترین امنیت پایدار جهان» را دارد و این افتخار برای ما کافی است تا اقتدار خود را حفظ و دشمن را ناامید کنیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: امنیت ایران اسلامی مردم محور است و تنها همین نوع امنیت قادر به تداوم و استحکام و پایداری است.

وی اضافه کرد: امروز وزارت اطلاعات، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی، مجلس، رئیس جمهور همه اقتدار خود را مرهون مردم می داند و همین الگوی بسیجی مردم در عراق و سوریه نتیجه داده و سرنوشت مردم این کشورها را تغییر داده است.

۵ هزار نیروی اطلاعاتی آمریکا و انگلیس در میان داعشی ها

نوباوه گفت: امروز مشخص شد بیش از ۵ هزار نیروی اطلاعاتی انگلیس و آمریکا در میان داعشی ها بودند که در موقع انتقال نیروها آشکار شدند و با آزاد سازی حلب دنیا در رمز موفقیت مردم در برابر تکفیری ها متعجب شده است.

وی بیان کرد: خداوند نابغه ای نظامی به نام سردار سلیمانی را که مغز متفکر نظامی است در خدمت ملت مظلوم سوریه قرار داده تا با راهنمایی این سردار مومن از دست داعشی ها نجات پیدا کنند و امروز با افتخار اعلام می کنیم هزاران سلیمانی داریم که نجات بخش مظلومان خواهند بود.

نوباوره اظهارداشت: افتخار کنید که حتی روسیه با تاکتیک نظامی ایران در سوریه کمک می کند و دیگر جهان اقتدار جمهوری اسلامی را پذیرفته است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی ایران اسلامی الگوی جنگ فلسطین و حزب الله است و هر جا که مردم به عنوان محور کار قرار گرفته اند موفقیتها نصیب ملتها شده است.

مدیر مسئول روزنامه عصر ایرانیان تصریح کرد: در یک محاسبه معمولی میتواند دریافت که میزان سلاح نظامی ما با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست حتی اردن از ما بیشتر سلاح دارد اما یک ناو جنگی ما برابر ۱۰ ناو دشمنان است و این واقعیت را همه می دانند و نگران این اقتدار ایران هستند.

دشمنان دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف است/ چپ و راست نداریم

نوباوه گفت: اصلاح طلب و اصولگرا هیچ معنایی ندارد و با دو قطبی کردن جامعه می خواهند ما را مشغول کنند و اختلاف بیندازند در حالی که اصولگرایی که به فکر پیشرفت کشور نباشد در واقع اصولگرا نیست.

حقوق شهروندی یعنی جلوگیری از حقوق های میلیونی

نوباوه با انتقاد از موضوع حقوق شهروندی اظهارداشت: مهمترین حق شهروندی آن است که جلوی حقوق های میلیونی گرفته شود نه اینکه بگوییم چند نفر محدود هستند و تازه به مجازات آنها هم فکر نکنیم.

وی اضافه کرد: در یک بررسی مشخص شد ۹ هزار نفر حقوق های ۱۰ تا ۲۰ میلیونی می گیرند ولی جور دیگری گفتند و سرمردم را کلاه گذاشتند و گفتند ۳۹۷ نفر بالای ۴۰ میلیون گرفتند در حالی که حقوق شهروندی احترام به مردم است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: وزیری که ۷ هزار میلیارد تومان ثروت دارد و ۲۷ سال است که وزیر است اینهمه ثروت را از کجا آورده است اما کسی کاری ندارد.

وی تصریح کرد: آنچه نیاز امروز کشور است فقط کار و تلاش و وحدت است و استکبار هرگز نمی خواهد با وحدت در کشور شاهد امنیت پایدار باشیم لذا باید مراقب باشیم هر کس از هر جناح و تفکری که با وحدت و صداقت دنبال کار کردن است و نوکر مردم است باید در میان مردم جایگاه داشته باشد و تکریم شود.

برچسب‌ها