قزوین- نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: ۹ هزار نفر در کشور حقوق‌های بین ۱۰ تا ۲۰ میلیونی دریافت می‌کنند.

آمار حقوق بگیران نجومی صادقانه نیست/ ۹ هزار نفر نجومی حقوق می گیرند

به گزارش قدس آنلاین، بیژن نوباوه در گرامیداشت شهدای بسیج رسانه استان قزوین که با حضور مسئولین استانی برگزار شد، اظهار داشت: دولت در ارایه آمار حقوق‌های نجومی با مردم صادق نبود و فقط تعداد حقوق بگیران بالای ۴۰ میلیون تومانی را به مردم اعلام کردند در حالی که احترام به شهروندان، همان صداقت با مردم است.

وی گفت: نیاز امروز کشور پنهان کردن مسایل از مردم نیست بلکه باید تلاش و وحدت بر کار همگانی و همراهی همه مردم متمرکز شود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: وزیری که ۲۷ سال مداوم وزیر بوده اکنون بیش از ۷ هزار میلیارد تومان ثروت دارد و این وظیفه مسئولین است که به این گونه مسائل رسیدگی کنند.

نوباوه خاطرنشان کرد: دولت باید با مردم همراه باشد و تنها از این طریق است که می‌توان مشکلات موجود در جامعه را رفع کند.

وی اظهار داشت: مجازات حقوق بگیران نجومی امروز مطالبه مردمی است و حق شهروندان است که انتظار مجازات آن‌ها را داشته باشند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دیگر برای مردم اصولگرا و اصلاح طلب فرقی ندارد، این رشد و شکوفایی در همه ابعاد جامعه است که مردم از دولت‌ها انتظار دارند که با همراهی جناح‌ها امکان پذیر می‌شود.

نوباوه افزود: ایجاد اختلاف در بین مردم هدفی است که دشمنان در سر خود دارند، همانطور که اختلاف بین شیعه و سنی و جنگ در دنیا را برنامه ریزی می‌کنند.

وی تشریح کرد: امروزه بخش قابل توجهی از نیروهای اطلاعاتی آمریکا در گروهک تروریستی داعش فعالیت می‌کنند و همین نشان از همدستی آنهاست.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: نیروهای نظامی ایران البته در این بین توانسته‌اند بخش قابل توجهی از اهداف دشمن را از بین ببرند، همانطور که سردار سلیمانی مغر متفکر نظامی ایران با همراهی و فرماندهی هزاران از خود گذشته با داعشی‌ها مبارزه می‌کند.

نوباوه گفت: امروزه اگرچه میزان و تعداد سلاح‌های نظامی ایران بسیار کمتر از بسیاری از کشورهاست ولی اقتدار و تکنولوژی تجهیزات نظامی ما چندین برابر سایر سلاح‌های دنیاست و همین مسئله اقتدار ایران در جهان را بیشتر کرده است.

برچسب‌ها