گیلان - مدیر کل اموال و املاک گیلان بنیاد مستضعفان از واگذاری دو هزار و ۳۰۰ سند روستایی ملکی به محرومان این استان خبر داد.

۲۳۰۰ سند روستایی ملکی به محرومان گیلان واگذار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا نادمی طرح ساخت مسکن برای محرومان فاقد سرپناه و خانه‌دار کردن خانواده‌هایی که بیش از سه معلول دارند را در دستور کار بنیاد مستضعفان دانست.

وی با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۳۰۰ سند روستایی ملکی با هزینه چهار میلیارد تومان به محرومان واگذار شده است، افزود: ۱۰۲ مورد واگذاری سند ملکی در شرق گیلان مربوط به مددجویان کمیته امداد هستند و در این راستا بیش از سه هزار نفر از افراد بی‌بضاعت در گیلان صاحب خانه شده‌اند.

مدیر کل اموال و املاک گیلان بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم گره‌ای از مشکل خانواده‌های نیازمند را باز کنیم، افزود: پرداخت ۵۰ درصد از هزینه‌های درمانی بیماران خاص از جمله اقدام‌های دیگر بنیاد مستضعفان است.

وی از اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ هزار تومان تسهیلات برای سطح تولید زیر یک‌هکتار با کارمزد چهار درصد خبر داد و بیان کرد: توانمندسازی خانوارهای روستایی از طریق پرورش آبزیان از اهداف مهم است.

نادمی با تصریح بر اینکه سبد غذایی به میزان چهار نفر به صورت رایگان از طریق خانه‌های بهداشت هر منطقه به مادران اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: حمایت از مادران شیرده با هدف ترمیم نرخ جمعیت از دیگر اقدام‌ها است.

برچسب‌ها