اراک- استاندار مرکزی با اشاره به بهره‌برداری از بزرگترین آب‌نمای موزیکال غرب کشور در اراک گفت: بهره‌برداری از بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال غرب کشور در شهر اراک یکی از مهم‌ترین و در عین حال مناسب‌ترین اقدامات مجموعه خدمات شهری شهرداری اراک در زمینه بالابردن و رشد شادابی و نشاط در بین شهروندان است.

بزرگترین آب‌نمای موزیکال غرب کشور افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین محمود زمانی قمی شامگاه شنبه در مراسم بهره‌برداری از بزرگترین آب‌نمای موزیکال غرب کشور در اراک  گفت: مدیریت شهری باید با بسترسازی مناسب برای رفاه مردم و شهروندان مانند ایجاد مبلمان شهری مناسب آنها در شهر اراک در زمینه ایجاد بسترهای نشاط اجتماعی در جامعه گام بردارد که خوشبختانه شهرداری اراک تا به امروز در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده و موفق بوده است.

وی افزود: بالابردن میزان شادابی و نشاط شهروندان در جامعه بسترساز رشد، پیشرفت و توسعه همه جانبه می‌شود و تصمیم‌سازان مدیریت شهری باید طرح‌ها و برنامه‌های اولویت‌داری را که منجر به افزایش نشاط در جامعه می‌شود با یک برنامه‌ریزی دقیق، منسجم و صحیح پی بگیرند.

زمانی قمی تصریح کرد: استفاده از المان‌ها و نمادهای شهری زیبا و متناسب و افزایش زیبایی‌هایی بصری در فضای شهری در حوزه خدمات شهری مورد توجه جدی مدیران شهری باشد، البته در این زمینه باید همکاری, تعامل و هم‌افزایی در بین مسؤولان وجود داشته و افزایش یابد.

استاندار مرکزی با اشاره به بهره‌برداری از بزرگترین آب‌نمای موزیکال غرب کشور در اراک گفت: بهره‌برداری از بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال غرب کشور در شهر اراک یکی از مهم‌ترین و در عین حال مناسب‌ترین اقدامات مجموعه خدمات شهری شهرداری اراک در زمینه بالابردن و رشد شادابی و نشاط در بین شهروندان است.

به گزارش قدس آنلاین بزرگترین آب‌نمای موزیکال غرب کشور با صرف بودجه‌ای بالغ بر 14میلیارد ریال ساخته و آماده شده، دارای 8باند 15 اینچ، 120 دستگاه الکتروموتور، 950 پروژکتور LED در این آبنمای موزیکال است.

برچسب‌ها