رشت - مدیرکل دادگستری گیلان با بیان اینکه امروز بخش عمده‌ای از بداخلاقی‌های اجتماعی در فضای مجازی دیده می‌شود گفت: نقش فضای مجازی در قسمت عمده‌ای از پرونده‌های طلاق و مشکلات خانوادگی پررنگ است.

نقش فضای مجازی در پرونده‌های طلاق بسیار پر رنگ است

به گزارش قدس آنلاین؛احمد سیاوش‌پور با اشاره به اینکه گیلان در مقایسه با سایر استان‌ها در وقوع جرم وضعیت مطلوبی دارد اظهار داشت: جرایمی چون سرقت‌های مسلحانه، آدم ربایی، قتل‌های عمد و تجاوز به عنف از جرایم خشن محسوب می‌شود و گیلان وضعیت مناسبی در وقوع این جرایم دارد.

سیاوش‌پور با تاکید بر اینکه در ۹ ماهه گذشته مجموع پرونده‌های وارد شده به دادگستری استان گیلان ۳۲۹ هزار و ۵۵ فقره پرونده بوده است خاطرنشان کرد: از میزان مذکور ۱۰۶ هزار و ۶۲۶ پرونده وارد دادسرای گیلان شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل دادگستری استان گیلان با اشاره به لزوم فرهنگ استفاده از تکنولوژی و فضای مجازی در جامعه بیان کرد: امروز بخش عمده‌ای از بداخلاقی‌های اجتماعی در فضای مجازی دیده می‌شود و این امر در استان گیلان هم مشهود است.

سیاوش‌پور با تاکید بر اینکه در قسمت عمده‌ای از پرونده‌های طلاق و مشکلات خانوادگی، نقش فضای مجازی بسیار پررنگ است گفت: کلاهبرداری در شبکه‌های اینترنتی و فضای مجازی به‌صورت چشمگیری اتفاق می‌افتد و مردم با هوشیاری و آگاهی باید مانع از این پدیده‌ها شوند.

برچسب‌ها