رشت- شهردار رشت در جلسه علنی صبح یکشنبه شورای شهر این شهرستان حضور یافت و به سوالات نمایندگان مردم در این شورا پاسخ داد.

سؤال و جواب بی نتیجه در شورای شهر

به گزارش قدس آنلاین، شهرداررشت صبح یکشنبه با حضور در جلسه عنلی شورای شهر به سه سوالی که اعضای شورا در خصوص پرداختی رانندگان و نگهبانان شهرداری، بی توجهی به تأمین و ترمیم آسفالت خیابان های شهر و جمع نکردن دستگاه های خودپرداز بانک شهر طبق تعهدات قبلی پاسخ داد که هشت نفر از نمایندگان از پاسخ های وی قانع نشدند.

سید امیر حسین علوی از اعضای این شورا با اشاره به پرداخت پاداش به برخی کارکنان شهرداری گفت: چطور می شود در سازمانی مدیر پاداش بگیرد اما کارکنان حقوق خود را دریافت نکنند.

وی ادامه داد: از شهرداری انتظار می رود نسبت به رفع مشکلات و معضلات شهری توجه بیشتری می کرد.

فرهاد شوقی دیگر عضو شورای این شهرستان با تأکید بر ضرورت پرداخت به موقع حقوق کارکنان، از عملکرد شهرداری را در این زمینه انتقاد کرد.

وی همچنین نسبت به کیفیت آسفالت خیابان های شهر از شهردار رشت انتقاد کرد.

در ادامه این جلسه رضا رسولی، عضو شورای شهر رشت به دفاع از اقدامات شهرداری پرداخت و گفت: براساس آمارهای ارائه شده از سوی شهردار، در حوزه پرداخت حقوق های معوقه شاهد رشد هستیم.

وی برخی نقدها نسبت به عملکرد شهرداری را متوجه پیمانکاران دانست و گفت: باید در انتخاب پیمانکاران دقت بیشتری کنیم. پرداخت نشدن حقوق نیروهای خدماتی به دلیل بی توجهی پیمانکاران به تعهداتشان است.

مجید رجبی ویسترودی در انتقاد به شهردار گفت: در کارها برنامه محور نیستید و اولویت ها را نمی سنجید. آیا ساخت پیاده راه واجب تر از نپرداختن حقوق کارکنان است؟

گفتنی است با توجه به اینکه شورای شهر رشت ۱۵ نفر عضو دارد و هشت نفر از این اعضا نسبت به اظهارات شهردار قانع نشدند، در جلسه بعدی شورای شهر استیضاح شهردار با یک سوم امضای نمایندگان بررسی خواهد شد.

برچسب‌ها