رئیس کمیسیون عمران مجلس از نامه قریب ۵۰ نماینده و متقاضی استیضاح وزیر راه و شهرسازی برای برگزاری نشست پیرامون این موضوع خبر داد.

نامه 50 نماینده برای برگزاری نشست بررسی استیضاح «آخوندی»+متن نامه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نزدیک 50 نفر از نمایندگان و درخواست‌کنندگان استیضاح‌کننده عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، طی نامه‌ای به بنده، خواستار برگزاری نشست بررسی این استیضاح شدند.

وی افزود: طی این نامه نمایندگان درخواست کردند که با توجه به طولانی شدن موضوع بررسی استیضاح آخوندی در کمیسیون عمران، لذا هرچه سریع‌تر جلسه‌ای برای این منظور برگزار شود.

رضایی کوچی در ادامه خاطرنشان کرد: بنا بر درخواست متقاضیان سه‌شنبه هفته جاری نشستی با حضور درخواست‌کنندگان استیضاح و همچنین عباس آخوندی وزیر راه‌وشهرسازی برگزار می‌شود تا بر اساس آن نظرات دو طرف را استماع کرده و بر این اساس بتوانیم درباره استیضاح وزیر راه به نتیجه و جمع‌بندی نهایی برسیم.

متن کامل نامه درخواست‌کنندگان برگزاری نشست بررسی استیضاح وزیر راه به شرح زیر است:

ریاست محترم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

جناب آقای مهندس رضایی

سلام علیکم

علی‌رغم تصریح اصل هشتاد و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی که مقرر می‌دارد هیأت وزیران یا وزیر مورد استیضاح ظرف مدت ده روز پس از طرح آن در مجلس حاضر شود، اکنون با بیش از یک‌ماه از ارجاع طرح استیضاح وزیر محترم راه و شهرسازی به آن کمیسیون می‌گذرد و هنوز جلسه رسیدگی کمیسیون عمران برگزار نشده است.

علیهذا در دفاع از حقوق ملت و کیان مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود رسیدگی عاجل معمول دارید.

برچسب‌ها