پس از حمایت صریح برخی از پادوهای فتنه از سران فتنه‌گر در استانداری البرز، این‌بار اصلاح‌طلبان شرایط توهین به نیروها و نهادهای ارزشی کشور و استان را در البرز فراهم کردند.

توهین به نیروها و نهادهای ارزشی، شاهکار جدید اصلاح‌طلبان در البرز/ امت حزب‌الله اجازه اضافه‌گویی به زیبا کلام ندادند

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، چند هفته قبل و در جلسه نشست فصلی احزاب استانداری البرز، یکی از پادوهای فتنه به صراحت از سران فتنه 88 دفاع کرد.

این عبور آشکار از خطوط قرمز نظام، موجب اعتراض و انتقاد شدید امت حزب‌الله از اصلاح‌طلبان در استان البرز شد و حتی تجمع اعتراض‌آمیز در مقابل استانداری البرز برگزار گردید.

این توطئه که در آستانه سفر رئیس جمهوری به البرز تدارک دیده شده بود، با درایت و دور‌اندیشی آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و همچنین حضور قاطع دستگاه قضایی به نتیجه رسید.

پس از آن آیت‌الله حسینی‌همدانی به صراحت اعلام کرد که امت حزب‌الله دیگر تحمل عرض‌اندام فتنه‌گران را در استان البرز نداشته و به حامیان فتنه هشدار داد که دست از تحریک احساسات مردم بردارند.

با این وجود، امروز عده‌ای برای سخنرانی از صادق زیباکلام در شهرستان فردیس دعوت کردند که این سخنرانی با تنش نیمه‌کاره به پایان رسید.

 زیباکلام در ابتدای سخنان خود به انتقاد از شورای نگهبان می‌پردازد و مدعی می‌شود که اعضای این نهاد ارزشی و انقلابی که نقش موثری در عدم انحراف قوای مقننه و مجریه داشته و دارد، باید برای برگزاری انتخابات معرفی و منصوب شوند.

از سوی دیگر وی اصلاح‌طلبان را نیز از تیغ تند انتقادهای خود بی‌نصیب نمی‌گذارد، تا اینکه یکی از پادوهای فتنه حاضر در جلسه با سوءاستفاده از سخنان ساختارشکنانه زیباکلام، اقدام به توهین به نیروهای ارزشی شهرستان فردیس می‌کند.

این توهین با اعتراض امت حزب‌الله روبه‌رو شده و جلسه سخنرانی صادق زیباکلام به تنش کشیده می‌شود و وی نیز زمانی که انتقادهای مردم را مشاهده می‌کند، سخنرانی خود را نیمه‌تمام به پایان رسانده و جلسه را با حضور محافظانی ترک می‌کند.

لازم به توضیح است، زیباکلام در حالی برای سخنرانی به استان البرز سفر کرده است که در هفته‌های گذشته مسؤولان استان اجازه سخنرانی به نیروهای ارزشی و انقلابی به مناسبت نهم دی را نداده بودند.

برچسب‌ها