تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نقش بی‌بدیل آیت الله هاشمی‌رفسنجانی در مقاطع مختلف تاریخی ایشان را به عنوان یکی از معماران برجسته نظام جمهوری اسلامی رقم زد.

آیت الله هاشمی یکی از معماران برجسته نظام جمهوری اسلامی بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی، فقدان یار امام و رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: روح بلند و ملکوتی حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، مجاهد نستوه، اسطوره صبر و پایمردی، چهره ممتاز انقلاب، خدمتگزار صدیق و وارسته و مرد بحران‌های سخت پس از عمری تلاش خستگی‌ناپذیر به لقای الهی پیوست.

جبارزاده تصریح کرده است: عمر شریف این فقیه عالی‌قدر و بلندهمت در راه ترویج و تداوم آرمان‌های والای انقلاب اسلامی سپری شد و نقش بی‌بدیل آن مرحوم در مقاطع مختلف تاریخی، از سال‌های مبارزه علیه طاغوت و دوران شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تا حماسه‌سازی‌های دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه سازندگی و آبادانی کشور، ایشان را به عنوان یکی از معماران برجسته نظام جمهوری اسلامی رقم زده بود.

اینجانب ضایعه اسفناک و جبران‌ناپذیر رحلت آن عالم فرزانه را به محضر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و مسوولان عالی‌رتبه نظام و بیت شریف ایشان و علی‌الخصوص مردم قدرشناس و متدین آذربایجان شرقی تسلیت گفته و از درگاه ایزد متعال برای آن عزیز سفر کرده، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسالت دارم.

برچسب‌ها