ایرانشهر- فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: در پی کشف اجساد ۸ عضو یک خانواده در شهرستان ایرانشهر تلاش ماموران آگاهی برای دستگیری عوامل این جنایت به طور جدی آغاز شده است.

۸ عضو یک خانواده در شهرستان ایرانشهر به قتل رسیدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: حدود ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه یکی از ماموران مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر که جهت اجرای طرح خوراندن قطره فلج اطفال به کودکان، درب منزل روستائیان در روستای «آبادان»مراجعه کرده بود، متوجه باز بودن درب منزل شده و در پی در زدن و عدم پاسخ از داخل منزل، وارد منزل می‌شود که با جنازه ۸ نفر مواجه می‌شود.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: این فرد بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران ما به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد صاحب خانه به همراه همسر و ۲ فرزندشان و همچنین خواهر صاحبخانه و ۳ فرزندش که مهمان آنها بوده‌اند توسط شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه عوامل اصلی این حادثه در پی بررسی سرنخ‌های موجود شناسایی شده‌اند، افزود: تلاش جدی ماموران پلیس آگاهی جهت دستگیری متهمان این پرونده آغاز شده که بلافاصله پس از دستگیری جزئیات بیشتر در مورد علت وقوع جرم و سایر جزئیات به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

جلیلیان گفت: در پی بررسی محل حادثه یک قبضه کلت کمری و تعدادی فشنگ از کیف یکی از خانم‌ها در این منزل کشف شده است.

برچسب‌ها