بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای با ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در شهرستان شیروان خبر داد. 

کلاهبردار حرفه ای در شیروان دستگیر شد
به گزارش قدس آنلاین، سردار علیرضا مظاهری ظهر دوشنبه گفت: برابر اعلام پلیس آگاهی شیروان در پی وصول یک فقره نیابت قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرمه مبنی بر اینکه فردی با سوءاستفاده از چک سفید امضاء خانم ها، اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد، موضوع در دستورکار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در تحقیقات و بررسی مأموران مشخص شد متهم با معرفی خود به عنوان راننده قضات و مأمور مبارزه با موادمخدر، اقدام به اخاذی از افراد قاچاقچی و سایر افراد می کرد، افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق به شناسائی محل اختفای متهم و دستگیری وی در شهرستان شیروان شدند. 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از منزل متهم تعداد زیادی عابر بانک، کارت ملی، کارت معاینه خودرو، چک سفید امضاء، اوراق آموزش رانندگی، فاکتور فروش، سیم کارت و صیغه نامه کشف کردند. 
فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی خود اعتراف و اذعان داشته با طرح دوستی با خانم های شاغل و مغازه دار و انجام صیغه موقت و اخذ دسته چک از آنان برای کلاهبرداری از سایر افراد اقدام می کرد. 
سردار مظاهری با اشاره به اینکه متهم همچنین با معرفی خود به عنوان مأمور مبارزه با موادمخدر در شهرستان های آشخانه، گرمه، جاجرم، قوچان و شیروان اقدام به کلاهبرداری کرده، گفت: تحقیقات در خصوص دیگر کلاهبرداری های متهم ادامه دارد.

برچسب‌ها