زاهدان-دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با حضور در زندان مرکزی این شهرستان ضمن بازدید از برخی اماکن زندان به صورت چهره به چهره با مددجویان گفت‌وگو کرد و دستورات قضایی لازم جهت آزادی ۴۱ نفر از مددجویان واجد شرایط را صادر کرد.

۴۱ مددجو به دلیل حسن رفتار از زندان زاهدان آزاد شدند

به گزارش قدس آنلاین،حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد ضمن بازدید از برخی اماکن زندان، به صورت چهره به چهره با مددجویان گفتگو کرد و به استماع مشکلات قضایی آنان پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در این بازدید که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید به مشکلات مددجویان رسیدگی کرد و دستورات قضایی لازم را صادر نمود که ثمره آن امضای حکم آزادی ۴۱ نفر از مددجویان واجد شرایط بود.

وی در حاشیه بازدید بیان داشت: این افراد که حسن اخلاق و رفتار آنها نیز مورد تایید مسئولان سازمان زندان‌ها قرار گرفته بود، با احتساب مرخصی پایان دوران محکومیت خود، از زندان آزاد شدند.

موحدی‌راد ادامه داد: این اقدام در راستای کاهش جمعیت کیفری و کم کردن مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنها صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان  با بیان اینکه برای بررسی وضعیت و مشکلات زندانیان، بازدیدهای دوره‌ای از زندان‌ها در دستور کار دادستانی قرار گرفته، گفت: همکاران ما موظف شده‌اند که هر ۱۵ روز یک بار از زندان‌ها بازدید کنند و طبق نظر دادگستری کل به قضات پیشنهاد شده به جای مجازات حبس برای محکومین از مجازات‌های جایگزین استفاده کنند

برچسب‌ها