اهواز- خط آهن اندیمشک به دلیل عبور از محدوده مسکونی شهر همواره خطر آفرین بوده و نقطه اتصال آن به شهر به قربانگاه عابران تبدیل شده است.

خط آهن اندیمشک به شریان مرگ تبدیل شده است/۳ شهروند جان خود را از دست دادند

به گزارش قدس آنلاین، اردیبهشت امسال در نخستین حادثه ای که به واسطه عبور قطار اندیمشک در مجاورت شهر به وقوع پیوست جان یک شهروند گرفته شد.

هنوز خاطره تلخ برخورد قطار با این شهروند از یاد مردم نرفته بود که در مهر ماه امسال با تکرار حادثه ای مشابه یکی دیگر از شهروندان نیز  قربانی برخورد با این غول آهنی شد.

از آنجا که به نظر می رسد تعداد قربانیان برای ارتقای ایمنی و برانگیختن حساسیت مسوولان کافی نبوده است لذا در آذر ماه  امسال نیز یک بانوی اندیمشکی جان خود را بر اثر حادثه از دست داد.

شامگاه سه شنبه نیز مقارن ساعت ۱۷ در تقاطع راه آهن در خیابان لاجوردی اندیمشک باری دیگر این سریال تلخ تکرار شد و یکی از شهروندان اندیمشکی بر اثر برخورد با قطار مصدوم شد اما از آنجا که پایانی برای این حوادث نمی توان متصور شد در حادثه دوم در شب گذشته و مقارن ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه در مجاورت جاده سلامت کوی فرهنگیان شهر  جوانی ۲۴ ساله بر اثرشدت جراحات وارده بر اثر برخورد با قطار جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 افشین کاویانی، رئیس فوریت های پزشکی اندیمشک در این رابطه اظهار کرد: سه شنبه دو حادثه تصادف قطار در اندیمشک رخ داد که طی آن ها یک جوان ۲۴ ساله در دم جان سپرد و جوانی ۲۷ ساله مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

برچسب‌ها