تبریز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از ارسال ۶۶۸ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی خبر داد.

 ۶۶۸ اثر به سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، محمد محمدپور اظهار داشت: از این تعداد ۶۱۲ اثر در بخش حرفه ای، ۷ اثر در بخش جنبی و ۴۹ اثر در بخش ویژه به این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳۳ نفر در بخش حرفه‌ای، ۶ نفر در بخش جنبی و ۳۱ نفر در بخش ویژه شرکت کرده اند، اظهار کرد: ۱۷۳ اثر شامل مقاله، سرمقاله و یادداشت، ۱۶ اثر عکس خبری، ۳۲ اثر گرافیک و صفحه آرایی،۸۷ اثر تیتر ، ۲۸ اثر خبر، ۹۰ اثر مصاحبه و ۱۵۶ اثر گزارش خبری و غیر خبری، ۱۲ اثر کاریکاتور و ۱۸ اثر طنز مکتوب از جمله آثار ارسال شده در بخش حرفه ای به این جشنواره است.

محمدپور گفت: همچنین در بخش ویژه شعار سال ۲۹ اثر، احیای دریاچه ارومیه ۱۳ اثر و روابط عمومی‌های رسانه محور هفت اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تاکید کرد: با توجه به استقبال اصحاب رسانه استان از جشنواره یاد شده، مهلت ارسال آثار تا ۳۰دی ماه جاری تمدید شده و پس از تاریخ یاد شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

وی ادامه داد: سومین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال در حوزه استان به میمنت سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در راستای زمینه سازی برای پویایی جامعه رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

محمدپور گفت: این جشنواره با هدف تمهید زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات استان برگزار می شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد رسانه ای می توانند برای ارسال آثار خود و اطلاع از شرایط ثبت نام به تارنمای www.azsh.pressfestival.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها